Gå til innhold

forandring i hverdagen...... hva gjør man????

Anbefalte innlegg

Skrevet

min sønn på 7 mnd har forandret rutiner vi har hatt siden han var 2- 3 mnd gammel!

La seg i 19.00 19.30 tiden før, nå er han stuptrøtt kl 18.00, men får holdt han oppe til 18.30.

Har våknet kl 07.00 før for å få en flaske med mat, for å så sove videre til 09.00 tiden!

Nå, så er han våken 06.00!!!! da er det opp og spise og leke for å så sove en 1\2 times lur i 08.00 tiden!

Suttrer veldig om morgenen og virker trøtt og sliten! Men vil ikke sove!

Skal også sies at han ikke vil ha grøt lenger el frukt el middagsgl.

Har derfor begynt med velling morgen og kveld og får mme som vanlig ellers!

Har bare lagt på seg 250 gr på 2 mnd, men heslestajonen mente siden jeg hadde prøvd ALT for å få i han mat og han virket frisk og rask var det ikke vits i å bekymre seg....

Men er jo mamma, og de skal vel bekymre seg når ting blir annderleds!?!

Noen som har opplevd noe liggnende??

Avføringen som kom hver dag, kommer nå annenhver, oh han har fått 2 tenner:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

han er forresten 73 cm lang og veier 8200 gr

Skrevet

de forandrer seg hele tiden!!:-) det blir nok ikke siste gang du ser at han endrer rutinene.

Kan du ikke begynne med litt brød for avveksling? Ellers kan det godt være at tennene gjør at han endrer både rutiner og virker anderledes. Vi har hvertfall sett klare endringer når tennene kommer. Blir sutrete, våkner ofte, avføringen endres, etc etc.

Skrevet

har brøvd med brød i alle varianter! Vill kunn ha smuler når jeg putter de i munnen hans, og så er det topp og bite på skalker! Men får jo ikke akkurat så mye i magen da:)

Var helt annderledes når de to første tennene kom, men ser og kjenner at det er to på v

vei oppe:)

men det er nok sant som du sier:)

Skrevet

de kan godt reagere ulikt på tennene. Min fikk 4 fortenner oppe samtidig, og jeg merket ikke noe på han. Men tann nr 3 og 4 nede derimot:-( Det at han vil bite på skalker kan også tyde på at det klør;-) Tror du bare kan ta det med ro og ikke bekymre deg hvertfall:-)

Skrevet

takk for svar:) Skal prøve å ikke gjør det. Godt å høre at det var anderledes hos deg odså:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...