Hibbel Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 Vi skal opereres om tre uker og jeg lurer veldig på hvor lenge han blir "syk" etterpå? Det blir jo gått inn med kikkhull, så "skadene" blir jo ikke så store, men likevel..... Blir det bhg tre dager etter liksom eller må jeg belage meg på en uke hjemme med han etterpå?
Knætta & Gutteknøtt+Jenteknøtt Skrevet 22. november 2007 #2 Skrevet 22. november 2007 Knøttet på 22 mnd ble operert for dette for 7 uker siden. Han var i bhg 5 dager etter operasjonen (operert torsdag, i bhg tirsdag). Han ble kjempeforkjøla sammme dag som operasjonen så han var kjemperedusert i et par uker etterpå, men det tror jeg hang mere sammen med forkjølelsen. I tillegg ble han operert for lyskebrokk samtidig og der fikk han en liten infeksjon i operasjonssåret. De små regulerer aktiviteten sin selv når det kommer til smerter i etterkant av en operasjon, så tror nok at dersom operasjonen går fint så kan han tilbake i bhg rimelig kjapt. Lykke til!
Himmel og hav Skrevet 22. november 2007 #3 Skrevet 22. november 2007 Min eldste hentet ned begge to som 11 åring (de var nede til han var 6, da forsvant de opp). Han var i fin form igjen dagen etter operasjonen. Han hadde ikke vondt med mindre man tok rett på pungen eller sårene i lysken. Han var hjemme fra skolen i tre dager, og fikk ikke ha gym på to uker. Legene sa at denne operasjonen var verre jo eldre man var, så når det gikk så smertefritt (bokstavlig talt!) for min, så lover jo det bra for din :-)
Hibbel Skrevet 22. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. november 2007 Åh, tusen takk for svar begge to.... Nå vet jeg litt mer hva vi har i vente....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå