mai_med_gulljenta! Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 Uff har hatt to marerit i natt å aner ikke hva det kan bety!! 1: Der jeg kan huske fra var at jeg va på en skole å noen skulle banke meg, men så dukket det opp en fyr å da stakk gjengen, så va det litt inne på skolen men det e litt defust! Så sku jeg gå hjem å da kom den gjengen igjen,å igjen dukket han fyren opp men nå ble han så sint at han stakk en kniv i hode på han ene mobberen, å så løp jeg, men rett oppi veien så jeg at jeg hadde masse blod i vesken å den lille kniven så jeg trakket den i stykker, så kom to hore politier, de va liksom under de vanlige politiene å de skulle se passet mitt, men vesken va jo full av blod, jeg sa jeg pleide blø neseblod å vist hun ikke passet seg skulle jeg sprute neseblod på henne. så løp jeg men beina ville ikke gå, så følgte de etter meg på trejul sykkel å jeg skubbet hun ene utfor en høy bro Å så våknet gullet så jeg ble vekket!! Egentli ikke så skummelt nå i våken tilstand men, men veldi ekkelt i natt, særli når jeg skubbet hun ene ut fra broen!! (uff visste ikke at jeg kunne vere så slem) da jeg sovnet igjen kom denne drømmen! 2: En fyr som kom for sent til jobb å så sa sjefen at han måtte betale 50 000 å da klikket han! Å så begynte de å sloss, å stakk ut øye på hverandre, håret å huden... han ene stakk t det andre øyet sitt med vilje sånn att han andre skulle få skylden.... så lå de der øye/hår-og hud løse... æsj va det! Ble litt langt å rotete men ikke like lett å få ned drømmene alltid!! Lenge siden jeg har hatt mareritt å så nå to på en natt??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå