3b@rnsmor-30* Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 En gjeng med golfspillere er samlet i garderoben. En mobiltelefon ringer , og en mann svarer den "høyttalende", mens hansnører skoene sine. Alle andre kan dermed lytte til samtalen; Mann;HALLO! Kvinne; Hei kjære , det er meg. Er du i klubben ? Mann; Ja Kvinne; Jeg står på aker brygge og har funnet en skjøøønnlærjakke. Den koster bare 7.500,- kr. Er det OK at jeg kjøper den ? Mann; Ja da, naturligvis, hvis du liker den så godt, så, Kvinne; Siden jeg har deg der, så var jeg også innom Mercedes,for å få montert en ny stjerne. De hadde akkurat fått inn 2007-modellen, og dehadde en kjempestilig sort SL500. Akkurat en sånn jeg alltid har ønsket meg ! Mann; Hva kostet den ? Kvinne; 2.200.000,- i standard utgaven. Mann; OK, så kjøp den da, men til den prisen må du få medvinterdekk! Kvinne; Tusen takk, kjære. Du er nå søt og. Så var det bare enting til. Det huset vi så på I fjor er til salgs igjen til 10.500.000,- kr. Mann; OK, tilbyd dem bare 10 mill kr. De vil de sikkertakseptere. Hvis ikke så gi dem de Siste 500.000,-. Det er jo en OK pris. Kvinnen; OK. Vi sees senere. Jeg elsker deg. Mannen; Ha det bra. Jeg elsker deg også. Telefonsamtalen slutter. Alle de andre mennene i garderoben stirrer måpende på ham , inntil mannensier med et stort smil; ER DET NOEN SOM VET HVEM SOM EIER DENNE TELEFONEN ???
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 22. november 2007 #4 Skrevet 22. november 2007 hehe, stilig, tenkte at dette var for godt til å være sant
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 22. november 2007 #5 Skrevet 22. november 2007 hihi den var fin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå