kokosyklus Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 Noen som tar med/får noen til å hente ammeputa til sykehuset? Jeg tenkte kanskje ammingen blir lettere da?
storkenerpåvei. Skrevet 22. november 2007 #2 Skrevet 22. november 2007 tror ikke jeg ville ha stressa med å ta ,med den puta. det er flere måter å amme på. selv har jeg en ny en som jeg aldrig har brukt til min 1ste..
Anonym bruker Skrevet 22. november 2007 #3 Skrevet 22. november 2007 Ammepute er det dårligste kjøpet vi hadde før jenta vår kom! Den ligger ubrukt i skapet fordi det ble bare kaving og tull med den. Aaaltfor høy! Mye bedre med en vanlig hodepute. Uansett så er det mest behagelig å ligge å amme i starten, for da slapper en av mye bedre. Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2007 #4 Skrevet 22. november 2007 på sykehuset her borte vet jeg at de har ammeputer som man kan låne
kokosyklus Skrevet 22. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. november 2007 Takk for svar:) he he! Har hørt om mange som synes ammeputa er overflødig, så kjøpte den billigste jeg fant. Vil allikevel ha en i tilfelle det passer meg. Søsteren min bruker sin hele tiden. Da lar jeg den ialllefall ligge hjemme.
05juli Skrevet 22. november 2007 #6 Skrevet 22. november 2007 Jeg skal uten tvil ha puten med. Var det beste kjøpet vi gjorde med nummer en. Så vi er alle forskjellige....
Amanda- Skrevet 22. november 2007 #7 Skrevet 22. november 2007 jeg slet med ammingen i begynnelsen. jeg ble kjempe sår, fant ikke noen behagelig stillig. så jeg ville tatt den med. når jeg kom hjem til min amme pute gikk ting sååå mye bedre.. hehe
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 22. november 2007 #8 Skrevet 22. november 2007 på sykehuset hvor jeg fødte hadde dem ammeputer man kunne låne..=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå