Gå til innhold

god morgen=0)

Anbefalte innlegg

Skrevet

flere som er oppe? *kaffeskål* Må vel fortsette å rydde/vaske til jul!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God morgen til deg også. Nok en dag på jobben venter meg, men i dag skal jeg avspasere og gå tidlig hjem. Det er jo alltids noe...

Skrevet

God morgen og skååål:). Mann og barn er levert og jeg begynner sent. Herrrrlig!

Skrevet

Kall det hva du vil, men høflig som jeg er så sier ejg god morgen tilbake!

(faens dritt!)

Skrevet

Hvorfor? Er aldri sinna så tidlig på dagen jeg=0)

Skrevet

jo takk skal du ha, i dag sliterjeg litt med å holde øynene oppe, minsten fant ut at han skulle sørge for et par våkenetter nå som han hadde fylt året. så etter to slike netter er øya en smule tunge, kaffe drikker jeg ikke men en god te opp er å foretrekke.

her skal det ryddes og vaskes og forberedes til selskap på lørdagen. så å slappe av er ikke aktuelt i dag i tillfelle neste nattblirlike festelig for da er jeg sikkert helt ferdigi morgen og vil da heller slappe av da.

jobbe må jeg også i dag, mye papirer som må fikses.

men en fin ting er det i dag da, jeg voknet opp til vite plener og bakker snløen er her og den ligger, det er så vakkert, og jeg gleder meg til åut å base etterpå. må jo det for den blir vel ikke liggende enda.

Skrevet

God morgen. Idag er det barnehagedag for snuppa så her sitter jeg

og nyter morgenen med en kopp kaffe "God morgen Norge", og dib ;o))

Skrevet

God morgen norge, det var lenge siden jeg har sett!! (her er det disney som har invadert huset mitt=0( (parabolen oppe virker ikke) Men nå kjenner jeg at jeg for i dag skal "ta tilbake tvn litt" å se på god morgen norge, mye julesnakk der sikkert?

Skrevet

God morgen!!!kaffien min er snart klar:) Lille my og pappan sover, de har vært våkne i natt, og jeg har fått resten av ungeflokken på skolen.

Har du begynt å ordne til jul?

Skrevet

God "mårgen", starter du julevasken nå?

Blir det ikke skittent til jul igjen da?

Skrevet

Hvorfor??

Alt for lang historie, men det er noen som gjør livet mitt surt...

Jeg pleier faktisk ikke å være sinna jeg heller men akkurat nå er jeg forferdelig skuffet.

Skrevet

Ja julevasken har startet ja, rydder og vasker i skuffer og skap til å begynne med, det skjer bare ett par ganger i året. må hurve over tak visse plasser også, det må gjøres til jul.

Så skal jeg bake adventskalender i helgen, for jeg starter bhg neste fredag!!

Alt jeg får gjort unna før den tid er tid spart før jul. Også må jeg selvfølgelig vaske mer før jul igjen ja=0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...