Gullet og frøet <3 FØDEKLAR <3 Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 Hjelp!! Voknet kl halv sju av at jeg måtte skikkelig på do å tisse! Og når jeg reiste meg så kom alt vannet gitt!! Er litt dårlig i magen og har murringer, men ingen rier enno, så vi skal inn på skjekk på Ahus kl 9.30. Bittelitt stressa nå....
marita*mamma*har fått jenta Skrevet 22. november 2007 #2 Skrevet 22. november 2007 å så spennende...skulle ønske det ikke var lenge til noe skjedde her også.lykke til på skjekken.
januarbaby:-) høygravid Skrevet 22. november 2007 #3 Skrevet 22. november 2007 ÅÅ så heldi du er..at det skjer noe. Masse lykke til til deg... Jeg vil også at vannet skal gå...dog om noen uker..er bare i uke 31 nå.
Gullet og frøet <3 FØDEKLAR <3 Skrevet 22. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. november 2007 hehe, ja var ikke forberedt på at det skulle skje noe før termin i hele tatt, så er veldig overraska selv!! Nå drar vi på sjekk, så oppdaterer jeg etterpå.
*1+1=2 små* Skrevet 22. november 2007 #5 Skrevet 22. november 2007 lykke til:) fader som folk sniker a;) hehe
Anonym bruker Skrevet 22. november 2007 #7 Skrevet 22. november 2007 oi, spennende! Lykke til :):) blir litt satt ut når jeg ser sånn, tenker heller ikke på at noe kan skje før termin dagen spennende å hørehvordan det gikk på sjekk
Gullet og frøet <3 FØDEKLAR <3 Skrevet 22. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 22. november 2007 Da er jeg hjemme igjen! Alt vannet var gått, men jenta mi har det bra der inne, så vi ble sendt hjem igjen i vente på rier. Om det ikke har skjedd noe før lørdag, så setter de igang fødselen. Oj oj oj, synes dette er så skummelt jeg asså. Gikk plutselig opp for meg at det er rett rundt hjørnet, og jeg gruer meg så utrolig til fødselen! Kjenner jeg har noen tak nå og da, så håper det skjer fort. For da er det unnagjort og jenta mi er endelig ute:)
Heiaar har blitt 2-barnsmor Skrevet 22. november 2007 #10 Skrevet 22. november 2007 Å, så spennende!!! Litt misunnelig nå, gitt ) Min forrige fødsel startet også med vannavgang. Vannet gikk kl 13, så begynte det å småmurre sånn litt utpå kvelden og derfra ble det bare mer og mer. Håper du slipper å gå så lenge før ting skjer. Masse lykke til!!!!
majsenna™ Skrevet 22. november 2007 #11 Skrevet 22. november 2007 Nå spør jeg sikkert kjempedumt.. men er førstegangs, så mener jeg burde få lov til det Altså: Alt vannet ditt har gått, og du skal vente på rier til lørdag. Det fylles vel opp med nytt fostervann da eller? Uansett er du en heldiggris, og jeg skal krysse fingrene for at du får en kjapp og grei fødsel!! Lykke til.
ellesant Skrevet 22. november 2007 #12 Skrevet 22. november 2007 Hei. Fostervann blir produsert hele tiden, så det blir ikke helt tomt, men det er ikke bra å gå for lenge etter vannavgang. Derfor settes hun i gang på lørdag dersom det ikke har skjedd noe av seg selv, men det gjør det sikkert.
Gullet og frøet <3 FØDEKLAR <3 Skrevet 22. november 2007 Forfatter #13 Skrevet 22. november 2007 jeg håper det ivertfall! Det sildrer litt fostervann hele tiden. Det lages nytt, pluss at babyen tisser litt. De vil ikke at man skal gå for lenge etter at foservannet har gått, pga infeksjonsfare og at babyen blir stresset. Men håper det skjer noe før lørdag da! Det tror jeg også. Har det på følelsen. hihi:)
Lamaungene 07 og 10 Skrevet 22. november 2007 #14 Skrevet 22. november 2007 åååå, såååå misunnelig! Heldiggris, gleder meg til det er min tur! Lykke til, du er jo snart mamma jo!
Adriansmor med tulla Skrevet 22. november 2007 #15 Skrevet 22. november 2007 E vil ååååååååååå!!!!! Jeg har termin dagen etter deg=) vil åsså føde nå.. misunneli her jeg ja=) lykke til..
Anonym bruker Skrevet 22. november 2007 #16 Skrevet 22. november 2007 oioi, hvis det skjer her blir ungen faktisk født et år for tidlig (2007 i stedet for 2008)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå