Gå til innhold

Vannet har gått!! 3 uker før termin!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp!!

Voknet kl halv sju av at jeg måtte skikkelig på do å tisse! Og når jeg reiste meg så kom alt vannet gitt!!

Er litt dårlig i magen og har murringer, men ingen rier enno, så vi skal inn på skjekk på Ahus kl 9.30.

Bittelitt stressa nå.... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

å så spennende...skulle ønske det ikke var lenge til noe skjedde her også.lykke til på skjekken.

Skrevet

ÅÅ så heldi du er..at det skjer noe.

Masse lykke til til deg...

Jeg vil også at vannet skal gå...dog om noen uker..er bare i uke 31 nå.

Skrevet

hehe, ja var ikke forberedt på at det skulle skje noe før termin i hele tatt, så er veldig overraska selv!!

Nå drar vi på sjekk, så oppdaterer jeg etterpå.:)

Skrevet

lykke til:)

fader som folk sniker a;)

hehe

Skrevet

Lykke til!! :)

Skrevet

oi, spennende! Lykke til :):):):)

blir litt satt ut når jeg ser sånn, tenker heller ikke på at noe kan skje før termin dagen :D

spennende å hørehvordan det gikk på sjekk ;)

Skrevet

Da er jeg hjemme igjen!

Alt vannet var gått, men jenta mi har det bra der inne, så vi ble sendt hjem igjen i vente på rier. Om det ikke har skjedd noe før lørdag, så setter de igang fødselen.

Oj oj oj, synes dette er så skummelt jeg asså. Gikk plutselig opp for meg at det er rett rundt hjørnet, og jeg gruer meg så utrolig til fødselen!

Kjenner jeg har noen tak nå og da, så håper det skjer fort. For da er det unnagjort og jenta mi er endelig ute:)

Skrevet

Å, så spennende!!! Litt misunnelig nå, gitt :o) Min forrige fødsel startet også med vannavgang. Vannet gikk kl 13, så begynte det å småmurre sånn litt utpå kvelden og derfra ble det bare mer og mer. Håper du slipper å gå så lenge før ting skjer. Masse lykke til!!!!

Skrevet

Nå spør jeg sikkert kjempedumt.. men er førstegangs, så mener jeg burde få lov til det :)

Altså: Alt vannet ditt har gått, og du skal vente på rier til lørdag. Det fylles vel opp med nytt fostervann da eller?

Uansett er du en heldiggris, og jeg skal krysse fingrene for at du får en kjapp og grei fødsel!! Lykke til.

Skrevet

Hei. Fostervann blir produsert hele tiden, så det blir ikke helt tomt, men det er ikke bra å gå for lenge etter vannavgang. :) Derfor settes hun i gang på lørdag dersom det ikke har skjedd noe av seg selv, men det gjør det sikkert. :)

Skrevet

jeg håper det ivertfall! Det sildrer litt fostervann hele tiden. Det lages nytt, pluss at babyen tisser litt. De vil ikke at man skal gå for lenge etter at foservannet har gått, pga infeksjonsfare og at babyen blir stresset.

Men håper det skjer noe før lørdag da! Det tror jeg også. Har det på følelsen. hihi:)

Skrevet

åååå, såååå misunnelig! :D Heldiggris, gleder meg til det er min tur! :) Lykke til, du er jo snart mamma jo!

Skrevet

E vil ååååååååååå!!!!! Jeg har termin dagen etter deg=) vil åsså føde nå.. misunneli her jeg ja=) lykke til..

Skrevet

oioi, hvis det skjer her blir ungen faktisk født et år for tidlig :) (2007 i stedet for 2008)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...