mimmimor30 Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 Jeg har nett funnet ut at jeg er gravid og jeg ble så glad,så glad.Men min mann vil at jeg skal ta abort visst jeg noen gang ble gravid(vi har 5 barn tilsammen),så no tør jeg ikke si det en gang og tenker faktisk på å ikke si noe til han før det er for sent.Men da lurer jeg han og vet ikke om jeg klarer det.Har neoen vært opp i det samme? Hjelp meg her noen!
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 22. november 2007 #2 Skrevet 22. november 2007 Har ikke vært borti det samme, men synes nå at du bør si det til ham straks. Tenk om forholdet blir ødelagt, fordi han føler du har lurt han da? Nei, jeg synes du skal si det jeg. Bedre å diskutere det, sånn at dere begge får bestemme. Kan jo hende han ombestemmer seg når han vet du er gravid. Men dersom ikke, så må dere begge ta deres valg, om hvordan dere skal gjøre. Masse lykke til. Håper det løser seg for dere.
Fru.Antonsen Skrevet 22. november 2007 #3 Skrevet 22. november 2007 Du bør jo også tenkte GODT gjennom ting for med 5 barn til sammen fra før bør jo hvertfall dere vite hvor mye ansvar og arbeid det blir med enda ett barn. Jeg forstår jo at det er ønsket fra din side og det finnes jo ikkeno nydeligere i hele verden men noe sier meg at med 5 barn fra før av er det himla tøfft med nr 6. Men dersom du likevel velger å beholde det så snakk m mannen din, det å få barn er en viktig diskusjon fra begges side. Også får vi håpe dere kommer til enighet Ønsker deg all lykke til jeg
Gjest mphs Skrevet 22. november 2007 #4 Skrevet 22. november 2007 ? Jeg leste på profilen din at dere prøver å bli gravide. Er det ikke din profil? Uansett lurer jeg på hvilke menn som får seg til å si at den de har sex med skal ta abort om de blir gravide.
Mamman til 2 Skrevet 22. november 2007 #5 Skrevet 22. november 2007 Muligens de med fem barn fra før...
hildus Skrevet 22. november 2007 #6 Skrevet 22. november 2007 Synes det er lite sammenheng med det du skriver her og på siden din....der står det nemlig at dere prøver å bli gravid......og her skriver du at mannen ikke vil ha barn???????
mimmimor30 Skrevet 22. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 22. november 2007 Det er jo det som er så dumt,han ville det.Men han sa han var tenkt litt og fant ut at det ikke var så bra.Problemet mitt er jo at jeg tok ut spiralen på grunn av dette.Og jeg vil så gjerne ha dette barnet...
mamma`n til nurk Skrevet 22. november 2007 #8 Skrevet 22. november 2007 Vel, hvis han allerede hadde sagt han ville ha en til, er det vel litt seint å ombestemme seg nå, er det ikke? Antar du ble gravid før han ombestemte seg?
hildus Skrevet 22. november 2007 #9 Skrevet 22. november 2007 Håper det ordner seg for dere da, var ikke medningen å være kvass altså. Han mannen din burde veld heller tenkt litt grundigere første omgang han. Håper du står på ditt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå