Gå til innhold

I have a BIG announcement to share!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom akkurat nuh til å tenke på det;

I DAG ER DET AKKURAT10 ÅR SIDEN JEG FLYTTA TIL USA!

Legger ved en email jeg skrev i fjor, late trønderen som jeg er, - noe omskrevet for anledningen ;o)

Kjære alle som får denne emailen

Nå er det 10 års "jubileum" for "utvandring" fra Norge for meg.

Dagen før Thanksgiving 2007 ble jeg litt melankolsk (tror jeg kan bruke det ordet) etter å ha fått noe i en email fra noen som bor her i Amerika, og som jeg veldig gjerne vil dele med dere.

Jeg realiserer nemlig at jeg er nesten like glad i Amerika som jeg er i Norge!

Jeg har grått mange tårer, for det er ingen hemmelighet at mens jeg har bodd her, angret jeg dypere enn dypt på at jeg flyttet hit.......(Dere som vet detaljer og sånt, vet at det var ingen blåbærtur jeg gikk på i 1997, da jeg flyttet hit).

Men; etterhvert så har jeg, uten å ha vært klar over det, blitt veldig glad i det "nye landet" mitt.Amerika har blitt en del av meg, og jeg tror jeg har blitt en del av landet.

Jeg synes mere synd på de som utvandret på 18 og 1900 tallet, og aldri mer fikk sett igjen Norge. Ikke hadde de muligheten til å sende email og bilder via internet på et blunk heller!Synes mere synd på dem, ja....

Jeg har ikke sett hele USA.

Ikke enda. Men jeg har veldig lyst til å se mer av dette store landet, med de mange forskjellige naturlandskapene.

Nå er jeg gift med en utrolig patriotisk sørstatsmann, som har lært meg utrolig mye gammel historie om dette landet. Og jeg skjønner det var bygd under mye slit, tårer og blod.

Den vanlige amerikaner er koselig og har et stort og varmt hjerte.

Noen av de triveligste menneskene jeg kjenner bor her borte.

Så her er noe jeg vil dele med dere i forbindelse med at jeg og ungene har bodd her i 10 år.

MÅ sees!

http://sagebrushpatriot.com/america.htm

Ha en flott dag alle hjemme i Norge!

Vit at jeg savner landet mitt, og alle dere hjemme i Norge.

Men vit også at midt i alt savnet, så har vi det faktisk ganske bra "over here"! Det er viktig for meg å få sagt dette.

Stor klem fra Northernlights

Glad i deg =o)!

Gud velsigne hver og en av dere, der dere er akkurat nå.

Ta dere en tur på besøk når det måtte passe.

Savner dere, nemlig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grattis med jubileum Northernlights!!! Feirer neste maaned jeg - ikke rundt tall som deg da, men 12 aar... Phew, lenge det=) Savner Norge like mye jeg ogsaa, og kaller det og kommer alltid til aa kalle det hjemme.

Skrevet

Gratulerer med jubileet!!! Og tenk, ikke bare har du fått nye venner og ny mann, men også 2 herlige barn på kjøpet! Livet KAN være grønnere på den andre siden :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...