Gå til innhold

Nå sitter jeg her å forbanner dere alle..........

Anbefalte innlegg

Skrevet

for at dere sover, mens jeg har i 3 timer skiftet x antall spytøy og en ned spydd gutt.

*grrrrrrrrrrr*

Håper dere har mareritt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ahh! Nei, det har jeg ikke hatt:-)

Sitter å koser meg med en kopp te og dib jeg, mens det knitrer i peisen:-)

-Derimot har jeg tatt opp litt av ei ruse etter valpen på stua, og tørket opp et hav med piss.

HÅPER OGSÅ AT ALLE HAR MARERITT!

Skrevet

+ At jeg skal rotfylle klokken halv tre.

FORNØYD????

Skrevet

Det hjalp betraktelig, for jeg har avlyst 2 møter for å være hjemme med en spyunge, nå sitter jeg bare å veter på at han glimter litt på øye, da hiver jeg han i seng sammen med minsten+en barnefilm. DA skjønner du, da kommer ole lukk øye til meg.............dæven å trøtt jeg er......

Skrevet

Okey, been there.

Og med det prøver jeg å si at jeg synes du fortjener å sove litt.

Sjukunger er IKKE gøy, uansett.

Skrevet

takk for alle lykkeønskninger om rotfyllinger, spy og drittt..

I natt har vi over 80 cm faktisk sovet utmerket. Første natta denne uka. Det var godt- Vesla har vært tett og vært våken 4 ganger hver natt, og for utpregete b mennesker som vi er, har det vært en tøff greie.

Men- jeg spyr selv av spy- så det har vært helt greit skjønner jeg.

LOVER Å HA MARERITT!

Skrevet

aaaaaaaaaaaah *gjeeeeeesp* good morning sunshine. har sovet som noen barn hele gjengen, i nytt sengetøy..mmmmm. sov så godt at vi nesten forsov oss ;P

men til gjengjeld har jeg øyekatarr. hjelper det litt?

Skrevet

Ha....hadde ikke hatt sjans til å bli smittet med det en gang, for her er øynene så smale av trøtthet, ser kun litt lys.......

Skrevet

hehe ;) off, føler med deg. skal ikke dinge på deg på msn heller, du skal få sove helt ifred. god bedring til hele gjengen da. måtte spysyken smitte over på anonyme slingrefitter ;)

Skrevet

uff da, hjelper det litt om jeg forteller at minsten siden natt til søndag ikke syntes at man skal sove om natta?

er vist så mye annet å ta seg til, sengen kan bl.a hoppes i, så kan man kaste ut dyner og kosedyr og sutten på gulvet for så å bli dypt ulykkelig over at man ikke har det hos seg lenger. og så kan man faktisk teste ut hvor høyt og lenge man kan le av ting(viktig forskning pågår) og rope på storesøster og bikja er også viktig spesielt siden begge hører det og kommer å ser hva som foregår. og når man oppdager at faktisk er man ganske trøtt så setter man i gang med å hyle det høyeste man får til, og dunke hode i sengekanten, slik at man definitivt ikke får sove for dette gjør jo vont må du forstå.

ok så slipper jeg vaskingen men hjelper det deg litt å vite at ikke jeg heller har hatt noen god natt. sånn når jeg tenker på det nå og ser hva jeg forteller er det jo til å flire av men det var ikke det i natt , natt til i går eller natt til mandagen.

Skrevet

eh,, nå kom jeg på noe.. MSN min har ikke virket på ei uke.,, den pleier å koble seg på automatisk. Bare jeg som er utelukket fra Microsoft eller??

Skrevet

He he mulig, tror de stenger ute de som bruker stygge ord....hehe

Skrevet

ikke så stygge ord, kanskje? Men derimot bildene jeg har en tendens til å "kvitte meg med" hehe

Skrevet

Den der spydritten hadde vi på denne tiden i fjor vi, trodde jeg skulle dauvve, så ja jeg føler med deg og dine!!!

Ps. tok tilbake litt av snøen jeg da...fniiiiiiiiiz ;))

Skrevet

urggghhh.... nå blir jeg sikkert dårlig også:-) mentalt

Skrevet

Bra, godt å høre=) Skravlerne har tatt helt av, tok en spansk en med de he he og nå letter de som vanlig*knis*

Skrevet

fordi du er innbilsk? Les: Innbilt syk av å lese om løs hengeræv og oppkas som i vreng magesekk??

Eller fordi du fikk bilder på netthinna av bildene vi snakker om å sende på msn??

:P

Skrevet

En av de bedre det der da...*lol* Men humoren mangler hos enkelte så tidlig på dagen ser jeg.. ;))

Skrevet

ja den var jo virkelig god. spesielt denne kommentaren fikk latteren til å rulle meg helt ned på gulvet å dunke hodet i gulvet:

<>

ler så flesket rister her.

Skrevet

nei og noen mener at du gjored nar av guttungen din også. hihi.

håper at det roer seg for deg og gutten og han blir frisk fort. å sky er noe av det værste jeg vet ikke nokk med at det er vondt dær og da men man blir så ømm i hele magen etterpå når man holder på i flere timer.

Skrevet

He he ja fysj, han tar skikkelig stor skade av dette ja...........

han er oppegående nå så vi håper at det var kun i natt=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...