Gå til innhold

lurer ang. EL-tester...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sluttet med p-ring/nuvaring på mandag, har forsatt ikke fått mensen, men regner med den er like om hjørnet...

Det har seg sånn at jeg har gått sammenhengende på p-ringen, så jeg har altså ikke hatt mensen. Tok den ut også for ca et år siden (bare for å se hvordan det stod til med syklusen) og da var den meeeget varierende. Hadde mensen 2-3 ganger på et halvt år.

Så jeg regner med at den er litt ustabil denne gangen også, derfor tenkte jeg at jeg skulle bruke el-tester, så har jeg noe eksakt å gå på.

Men når teste?, ser for meg sånn annhver dag eller noe...?

kan sef ikke teste hele tiden da hvis mensen er helt på trynet men..., det kan vel bli litt dyrt..

sorry lang innlegg :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du tester annenhver dag, vil du kunne gå glipp av el.. Så det beste er nok å teste hver dag fra ca dag 10. Anbefaler deg å kjøpe strimler på www.billige-tester.no, da blir det ikke så dyrt. Har opplevd at disse testene gir en indikasjon på når el nærmer seg ved at teststreken blir mørkere og mørkere for hver gang. Det er flere som anbefaler å teste på ettermiddagen, da lh-stigningen ofte kommer i denne tiden. Ellers går det an å måle temperaturen til samme tid hver morgen for å kartlegge syklusen.

Lykke til!

Skrevet

Jeg får IKKE utslag på stripsene fra billige-tester.no. Men jeg vet omtrent når jeg har EL pga el-slim og nå tar jeg tempen i tillegg. Og den slo veldig klart ut :-)

Så snart jeg får TR skal jeg bestille digital EL-test. Selv om sannsynligheten er liten for klaff denne mnd, så har jeg et liiite håp.... Hadde sex 3-4 dager før EL, så det ble nok ikke noe men...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...