Gå til innhold

Happy Thanksgiving =o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jepp, ei som jobber her jeg bor sier at jeg burde dra på Mall of America.. Deeeet tviler jeg på :-p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj, det maa vaere litt av et mall=) Kaldt der du er da=)

Skrevet

Jeg synes den er litt oppskrytt :-p

Men det er "Nærmallen" min, om man kan si det :-p

Skrevet

Flott summary NL!

Happy thanksgiving, thank goodness vi er invitert til folk, ellers hadde det vært litt for mye koking for min smak!

Skrevet

Også jeg som hadde tenkt å stå opp kl. 5.30 i morgen tidlig og dra på kickboksing. Men dette var jo så koselig, så det blir med planen. Det blir heller et glass hvitvin på meg nå. (Ja, kickboksing på Thanksgiving. Instruktøren, en dame på de rundt 50, har mer energi og pepp kl. seks om morgenen enn jeg noen gang har hatt i mitt liv.)

Happy Thanksgiving på deg også, Northernlights, og alle dere andre også!

Jeg skal ha med eplekake og salat til svigers i morgen, men ellers blir feiringen som en hvilken som helst søndagsmiddag hos dem, bare at det er torsdag, og at det blir kalkun i stedet for kylling, sa svigermor. Jeg blir nesten litt bekymret, er litt redd for at det ikke blir sweet potatoes og pumpkin pie, til tross for at jeg egentlig ikke liker noen av delene. Men de hører liksom med!

Når det gjelder Black Friday, så må jeg nok jobbe - men verkstedet mitt ligger i samme hus som en klesbutikk! Behøver jeg forklare hvorfor jeg bygger verksted i hagen nå? (Husets eneste toalett ligger i mitt verksted...)

Skrevet

Da har du vel kommet deg opp og ut naa,du =o)

Her staar Tom i ovnen allerede. Svigerforeldrene mine kommer klokka 14:00, men det er bedre at folket venter paa maten,enn at maten venter paa folket.

Stappa masse stuffing inni Tom,saa da stekes den lengre.

Mend et er enda en ting jeg fant ut i dag aldri kom ned hit etter flyttinga; TOPPEN PAA KALKUNKJELEN (eller hva det kalles).

Bra jeg har bunnen...,men naa er jeg redd den blir for toerr???

Skrevet

Wow, hvor stor er kalkunen din da? Jeg har bare et kalkun bryst, men det skal naa ikke vaere inne mere enn en og en halv time. Det staar og god gjoer seg i briningen/laken som jeg lagde i gaar.

Pumpkin pie har jeg i ovnen naa - her blir det luktendes godt om en liten stund!!!

Skrevet

Langsteker ;o)

Den er diger,ja..liker leftovers!

Skrevet

Happy Thanksgiving:o) Husker det som en veldig koselig feiring da jeg var i USA:o)

Skrevet

Det blir nok ikke Thanksgiving likevel her. Snups ble syk i løpet av natten, hele familien har vært oppe flere ganger, skiftet på sengen hennes og vasket og trøstet, og nå ligger hun i sengen og ser på Kipper på video.....

Jaja. Det er bare andre gang i hennes liv at hun er syk, så vi får vel være - thankful!

Skrevet

Huff da - god bedring til Snups!!!!!! Håper dere får kose dere litt alikevel da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...