Twig Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 Utrolig deilig følelse! Lyst å skrike det ut.. ååh, det er bare heelt fantastisk!
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 22. november 2007 #2 Skrevet 22. november 2007 Så flott for deg! Vet hvordan det, samme følelsen har jeg selv, hehe:) Men.. Velkommen tilbake hit da;) Lenge siden sist må jeg si!
silhah og emilie Skrevet 22. november 2007 #3 Skrevet 22. november 2007 å så deilig..spes hvis det er en lykkelig forelskelse:p
Twig Skrevet 22. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. november 2007 Jaaa,er det ikke herlig? Hehe, takk for det.. begynte å savne dere her inne nå Masse ting man måtte få på avstand, da ble det dessverre lite dibbing alt bra? fått flytta?
Twig Skrevet 22. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. november 2007 silhah og emilie Hehe, den er veeeldig lykkelig ;O)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 22. november 2007 #8 Skrevet 22. november 2007 Jooo, dt er det og enda herligere skal det bli! Den 30.nov tar jeg me meg en del av flyttelasset, setter meg på toget og havner i Oslo. Rett opp til Ål på søndagen og inn i det nye huset! =) Håper da å få tatt me meg kaninen som vi har lyst på. Men det får vi vite imrg! =) Ei venninne som har den for dyrebeskyttelsen, så håper bare husverten sier ja til at vi kan få ha husdyr der.. *krysse fingrene* Ellers er alt kjempebra! Med tanke på at julen kommer i stormfart, så er jeg veldig rolig siden jeg er så og si ferdig med alle gaver i min familie. Verre me svigerfamilien.. hehe=) Men, det er ikke min jobb i år, heldigvis;) *hihi*
Twig Skrevet 22. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 22. november 2007 Hehehe, det høres suuupert ut! Ååh, så spennende tid du har foran deg da flytter du langt?
Northernlights Skrevet 22. november 2007 #10 Skrevet 22. november 2007 Å,derfor du ikke har vært her? Forelskede folk sitter vel ikke mye på dib,nei. =o)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 22. november 2007 #11 Skrevet 22. november 2007 Hehe, ja!! Ja, det blir ett stykke ja! Fra Tr.heim (åfjord) til Ål (i hallingdal) . Så det blir veldig langt unna mamma og pappa og mine to søsken her, og kun 3timer unna søs mi som bor i Oslo da. Men.. Jeg gleder meg - har ikke vært bare-bare å bo hjemme på den måten heller. Takknemlig overfor mamma og pappa som har vært så snille, men ville aldri gjort det igjen og vil heller ikke anbefale det til unge jenter. Foreldre blander seg så mye. Alt i alt tror jeg dte blir godt at hele familien får en pause på 3uker fra hverandre. Så skal jeg og typen opp hit og feire jul:) Men dte blir i en helt annen setting i og me at jeg da ikke BOR hjemme. Herregud, nå gikk det opp for meg enda mer at jeg bare skal hjem på besøk. hehe Gleder meg så sinnsykt faktisk! Selv om det blir trist, skal det bli kjempegodt.
mayaya Skrevet 22. november 2007 #12 Skrevet 22. november 2007 Ål er en utrolig vakker plass å holde til på vinters tid!!!! Men ALDRI har vel jeg sett så myyyye snø!
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 22. november 2007 #13 Skrevet 22. november 2007 mayaya Ikke si sånt da!! :/ hehe HATER snø! Hater snø!!! Virkelig!! *grøsser* Får vel lære meg til å like snøen!
mayaya Skrevet 22. november 2007 #14 Skrevet 22. november 2007 Da har du et problem, vennen!! Det er virkelig myyyyyyyyyyyyyye snø! Tror faktisk jeg har Winter wonderland-bilder fra Ål her et sted.... Men du! Du kan jo ikke reise før jeg kommer hjem, vi skal jo ha dib-treff på ferga! :-o
Twig Skrevet 22. november 2007 Forfatter #15 Skrevet 22. november 2007 Ååå dæven, ja det er et stykke det! :) Men Ål er fin plass det altså.. trygge omgivelser der hvertfall Beundrer deg virkelig, flytte såå langt vekk fra hjemplassen, det hadde aldri jeg klart tror jeg.. jeg vet ikke ;)
Twig Skrevet 22. november 2007 Forfatter #16 Skrevet 22. november 2007 Northernlights Hehe, det er en av grunnene jaa *Hehe*
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 22. november 2007 #17 Skrevet 22. november 2007 Hoho, derfor de sender alle disse klisselåtene.. hehe Jeg ble nesten litt forelsket selv etter å har hørt den musikken, .. men.. gubben er sur som en sitron, så jeg vet ikke helt om jeg vil være forelsket i han akkurat nå, hehe..
Twig Skrevet 22. november 2007 Forfatter #18 Skrevet 22. november 2007 Hehehe.. den living to love you, fikk jeg av han.. så den går på repeat man føler seg nesten som fjorten igjen.. *ler* Hehe, er det han er sur for?
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 22. november 2007 #19 Skrevet 22. november 2007 Si det.. Han har vel mensen eller no' hehe.. Nei, jeg vet ikke, han er stresset for tiden. Han er sikkert blid når han våkner etterpå, men da sover jeg ;-) Men den var god den sangen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå