mayaya Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 Hvis jeg skal gi det som en oppmerksomhet, og jeg synes strømpe er litt kjedelig?
silhah og emilie Skrevet 22. november 2007 #2 Skrevet 22. november 2007 spørs hvordan julegodt det er da:) kan jo feks male syltetøyglass eller noe å ha drops ol i... eller lag en pen eske.. hmm er ikke så krativ av meg akkurat nå kjenner jeg
mayaya Skrevet 22. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. november 2007 Nei, jeg mener noe som jeg kan stappe MASSE godterier i, ja :-D
camilla^ Skrevet 22. november 2007 #5 Skrevet 22. november 2007 Hvis du kan sy, kan du sy en "pose". Slike vinposer, bare en ikke lager de så høye, litt bredere etter hva en skal ha de til. Om du er på loppemarked eller slike ting, har de ofte store norgesglass. De store får en masse snop i. Pynt med ett fint bånd, og noen små kuler, nisser, engler eller annet.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 22. november 2007 #6 Skrevet 22. november 2007 Et svæææært norgesglass.. Om du skal gjøre det når du kommer hjem da. Ikke lenge til nå?
Super-Langbein Skrevet 22. november 2007 #7 Skrevet 22. november 2007 Du kan jo alltids ta livet av en bamse ved å fjerne innmaten og erstatte den med godteri. Med mindre du skal dele ut i øst og vest, for da blir du en massemorder.
mayaya Skrevet 22. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 22. november 2007 Hahaha!! Godt tips, faktisk! Men det er noen ja, kanskje jeg bør ligge litt lavt i terrenget da?
mammaen til G & A Skrevet 22. november 2007 #9 Skrevet 22. november 2007 Skal du sende dette, ta med hjem til Norge og det maa pakkes, eller skal du gi det her?
Super-Langbein Skrevet 22. november 2007 #10 Skrevet 22. november 2007 Ja, det er nok best. ser for meg bamsepolitiet på heksejakt. Eller kanskje du er heldig og får Super-Ted på nakken (bamse-superhelt på 80-tallet).
mayaya Skrevet 22. november 2007 Forfatter #11 Skrevet 22. november 2007 Skal gi det her ja.. Så norgesglass blir vel verre med. Siden jeg er litt redd for Super-Ted også, tror jeg jeg skipper ideen med bjørnen :-s
mammaen til G & A Skrevet 22. november 2007 #12 Skrevet 22. november 2007 Er du i et kreativt hjoerne anbefaler jeg deg aa finne en Michael's - har de det rundt deg? De har massevis av bokser eller kurver. Boksene kan du til og med male selv skulle du ville gjoere det=) Ellers saa har jo Target alltid masse dill da=)
mayaya Skrevet 22. november 2007 Forfatter #13 Skrevet 22. november 2007 Har ikke sett noen Michael´s, men Target ligger jo oppi gata her :-D Skal ta meg en tur og se, jeg! Takk, takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå