Gå til innhold

Noen her som har babysense eller som har litt peiling på den?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åååå, så bra=)

Vet du om det går ann å bruke den i vogn-bag'en?

Skal nemlig ut på tur....

Skrevet

mener selvfølgelig om natten, når bag'en skal stå på gulvet nedenfor sengen=)

Skrevet

Hei, har babysense, men min er fra 1999. Den vi har er nok for bred til å ha i vognbagen. Vet ikke om platene er smalere på de nyere babysensene.

For øvrig er babysense den aller beste investeringen jeg har gjort for mine barn. Bruker den til nummer to og er strålende fornøyd. Gir god trygghet når de sover i egen seng.

Skrevet

Hvis du derimot har en softbag, kan det jo hende den vil passe.

Skrevet

Jeg har en simo kombi...

Spiller det noen rolle hvilken vei man legger "platen"?

Den er nok for bred om jeg skal legge den på tvers slik den ligger i sengen. Men tenkte det kanskje gikk å legge den på langs? =S

hehe, om du skjønner?

Skrevet

Det er bare til å prøve, jeg tipper det går fint, men det kan kanskje være ubehagelig i og med at madrassen er ganske tynn.

Skrevet

Ja, det kan jo hende=( hmmm, får nesten bare prøve! ikke at jeg liker lyden noe særlig om det ikke funker! får jo hjerte i halsen hver gang...

Får kjenne om det blir hardt, og kanskje det går ann å legge saueskinnet oppå. Men vet ikke hvor mye man kan legge over før den slutter å "virke".

Skrevet

Det går helt fint å bruke den i vognbagen. Jeg har briovogn og de er vel ca. samme str. som simo. Madrassen er tynn ja, men det er jo like hardt å ligge uten babysense`n om man har hardbag vil jeg tro... Jeg har et digg og fluffy korthåret lammeskinn fra nøstebarn som jeg brukte i tillegg over madrassen. Fungerte helt fint. Tassen sov som bare det :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...