♥Love is in the aiR♥ Skrevet 22. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. november 2007 Åååå, så bra=) Vet du om det går ann å bruke den i vogn-bag'en? Skal nemlig ut på tur....
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 22. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. november 2007 mener selvfølgelig om natten, når bag'en skal stå på gulvet nedenfor sengen=)
Gjest Skrevet 22. november 2007 #6 Skrevet 22. november 2007 Hei, har babysense, men min er fra 1999. Den vi har er nok for bred til å ha i vognbagen. Vet ikke om platene er smalere på de nyere babysensene. For øvrig er babysense den aller beste investeringen jeg har gjort for mine barn. Bruker den til nummer to og er strålende fornøyd. Gir god trygghet når de sover i egen seng.
Gjest Skrevet 22. november 2007 #7 Skrevet 22. november 2007 Hvis du derimot har en softbag, kan det jo hende den vil passe.
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 22. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 22. november 2007 Jeg har en simo kombi... Spiller det noen rolle hvilken vei man legger "platen"? Den er nok for bred om jeg skal legge den på tvers slik den ligger i sengen. Men tenkte det kanskje gikk å legge den på langs? =S hehe, om du skjønner?
Mrs. Bouquet Skrevet 22. november 2007 #9 Skrevet 22. november 2007 Det er bare til å prøve, jeg tipper det går fint, men det kan kanskje være ubehagelig i og med at madrassen er ganske tynn.
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 22. november 2007 Forfatter #10 Skrevet 22. november 2007 Ja, det kan jo hende=( hmmm, får nesten bare prøve! ikke at jeg liker lyden noe særlig om det ikke funker! får jo hjerte i halsen hver gang... Får kjenne om det blir hardt, og kanskje det går ann å legge saueskinnet oppå. Men vet ikke hvor mye man kan legge over før den slutter å "virke".
Hyacinth Bucket Skrevet 22. november 2007 #11 Skrevet 22. november 2007 Det går helt fint å bruke den i vognbagen. Jeg har briovogn og de er vel ca. samme str. som simo. Madrassen er tynn ja, men det er jo like hardt å ligge uten babysense`n om man har hardbag vil jeg tro... Jeg har et digg og fluffy korthåret lammeskinn fra nøstebarn som jeg brukte i tillegg over madrassen. Fungerte helt fint. Tassen sov som bare det :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå