90210 Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 Jeg hadde tatt en graviditetstest, en sånn strips fra billigeteste. Den slo ut negativ, eller det vil si jeg kunne såvidt skimte en svaaaaak strek der, men ikke sterk nok til å bli regnet som positiv. Og så la jeg bare testen der på pulten hvor jeg hadde sittet å studert den i nesten en time... Så fant jeg ut at jeg skulle dyppe den i brusen min som stod her... (skulle jo selvfølgelig ikke drikke av glasset etterpå) Og jøye meg der kom det en strek gitt, fra den allerede brukte testen som slo ut negativ! Visste ikke Pepsi Max inneholdt HCG !!! hehehehe... Syns bare dette var så morsomt!!! Man ser nå TYDELIG streken på testen!! Det rareste asså!!! hehehe
Julie Angelica:) Skrevet 22. november 2007 #2 Skrevet 22. november 2007 Kanskje brusen din er gravid.... ";) hehe. Neida. Litt dårlig humor i natten. Det var jo veldig merkelig da, men da er det sikkert noe i brusen som gjør at den slår ut. Da skal ikke jeg drikke pepsi max før neste graviditetstest vet jeg:)
90210 Skrevet 22. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. november 2007 hehe ja syns det der var veldig rart.. men har tenkt litt.. Kanskje det er "markert" på en eller annen måte HVOR streken skal komme om den er positiv, og så har fargestoffene i brusen satt seg i denne "merkede" streken... Det er en mulighet :-P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå