90210 Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 Hei! Jeg tester med billigstrips, og mener jeg ser en svaaaaak strek så og si hver gang... Den svaaaake streken har dukket opp flere ganger før også, og så har jeg fått mensen dagen etterpå... Flere som har opplevd det slik med disse testene? Og en ting til... Er det noen som har fått 2 KLARE streker på testen og vert gravid?? Er sååå sikker på at det gikk denne pp, men det dukker bare opp en strek, og så om jeg ser orntelig godt etter kan jeg myse en svaaaak strek der... Men det er kun denne svaaaake streken som dukker opp, jeg har testet ca annenhver dag nå i nesten 1 uke, og streken blir ikke noe sterkere... Begynner å lure på om jeg bare innbiller meg denne svaaake xtra streken... Noen som har erfaringer med disse testene? både på gravid, og ikke gravid...
Lemonia Skrevet 22. november 2007 #2 Skrevet 22. november 2007 Jeg har hatt svaaaake streker på billigstripsene for så å få mensen etterhvert. Den samme mnd testet jeg også med en CB som var negativ innenfor tidsfristen, men ble svakt positivt etter omtrent en time. Jeg anser det som en kjemisk graviditet (egget blir befruktet, såpass at det produseres litt hCG, men det fester seg aldri eller bare streifer innom livmorveggen). Den gangen jeg ble ordentlig gravid begynte billigtesten helt svakt på dag 9 etter eggløsning og ble så gradvis sterkere og sterkere for hver dag som gikk og en uke etter tok jeg en CB som også var helt klart positivt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå