Gullklumpen! Skrevet 21. november 2007 #1 Skrevet 21. november 2007 Skulle hatt IKM på forrige mandag...på fredag var det lyserosa på papiret når jeg var på do. Tenkte at der kom TR!! Men neida det har liksom ikke kommet mer en litt rosa på papiret innimellom...er sånn litt enda.(har ikke brukt for truseinnlegg el bind!) Har aldri hatt en sånn mens før!! Tok en test på onsdag (for en uke siden) to dager etter jeg skulle hatt det, men på CB stod det ikke gravid!! Det jeg lurer på er om burde jeg ta en test til?? Og når skal jeg ta den? Burde jeg vente til det ikke lenger er rosa på papiret?? Håper noen vil svare meg for jeg er så usikker på hva jeg gjør! Er så skuffende når det alltid står ikke gravid! På forhånd: Tusen takk!! Klem
90210 Skrevet 21. november 2007 #2 Skrevet 21. november 2007 Det rosa du fikk på papiret kan jo veldig godt ha vert festeblødninger... Men de pleier jo da å komme FØR ikm... Hmm.. Men jeg tror det er mulig du er gravid, og at kroppen stoppet mensen, men så kom det likevel små små mengder gjennom.... Jeg er i noenlunde samme situasjon som deg, jeg er nå 6 dager over og ingen tegn til TR samt heller ingen positive resultater på testene... Jeg foreslår at du venter noen dager for så å teste igjen... Kanskje hcg'en ikke er høy nok hos oss enda til å slå ut..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå