bullebull&gullegull Skrevet 21. november 2007 #1 Skrevet 21. november 2007 Er sykemeldt om dagen... Og har da selvfølgelig klart å snu døgnet... Jeg fins ikke trøtt om kvelden og har ikke sjans i havet til å stå opp om morgenen. Har de siste årene vært avhengig av enorme mengder søvn. Kan fint sove 12-15 timer i døgnet. Men er sånn at legger jeg meg i ok tid på kvelden våkner jeg gjerne i ok tid på dagen også. Men nå våkner jeg jo ikke før 12-13-tiden! Kan jo ikke holde på sånn! Har prøvd å tvinge meg selv opp om morgenen men det er rett og slett umulig. Jeg våkner ikke med mindre jeg er totalt nødt... Er det noen som har tips? Blir gal av å aldri få noe ut av dagene lenger!!!
Nullenusken Skrevet 21. november 2007 #2 Skrevet 21. november 2007 Ikke tving deg selv opp gørrtidlig... Sett på alarm (gjerne på motsatt side av rommet) en halvtime tidligere enn det du vanligvis våkner, og stå opp til den.. Og så en halvtime tidligere neste dag osv... Eller et kvarter eventuelt... Og prøv tilsvarende på kvelden... Legg deg gjerne tidlig med mannen din (han har og godt av ekstra søvn) og les på noe kjedelig eller liknende... (telefonkatalogen? hehe) Slik gjør jeg det når jeg snur døgnet hvertfall etterhvert burde du komme tilbake til omtrent normal syklus hvertfall.. om du ligger lengere enn "Jobb-tid" så får du hvertfall litt mer utav dagen når det er dagslys...
dreame Skrevet 22. november 2007 #3 Skrevet 22. november 2007 er det første mann? jeg var sånn med første,bare nyt søvnen så lenge du kan.når babyen kommer blir det ikke mye søvn!!!!!
bullebull&gullegull Skrevet 22. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. november 2007 Da var jeg oppe... he he... Ja det er førstemann! Ja jeg elsker jo å sove men skulle gjerne kunne lagt meg 3 timer før og våknet av meg selv 3 timer før, om du skjønner... he he...
Vibe80 Skrevet 22. november 2007 #5 Skrevet 22. november 2007 Sov i vei du:) Om du blir sykemeldt hele veien slik som meg så kommer du etterhvert til å drømme om å kunne sove bort døgnet.. Vært sykemeldt i en evighet og det er drit gørr! Hvertfall nå på slutten hvor jeg er fange i egen kropp og ikke kan gjøre stort.. Om du er trøtt så trenger nok kroppen din søvnen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå