kua kalva,drektig igjen Skrevet 21. november 2007 #1 Skrevet 21. november 2007 skal starte på pergo ved neste mens,men jeg lurer på om dere hadde noen bivirkninger? har ikke hentet ut resepen ennå å jeg er sååå nysgjerrig:(
StorkeMammaen Skrevet 22. november 2007 #2 Skrevet 22. november 2007 Første gangen så skulle jeg ta 100mg i 5 dager og da hadde jeg ingen bivirkninger og heller ingen modne egg. Andre gangen så skulle jeg ta 150mg i 5 dager og da hadde jeg veldige bivirkner som magesmerter, oppblåst, litt svimmel, ukonsentrert, men værst av alt kraftige humørsvingninger. For meg så var det PMS x 10. Denne gangen fikk jeg mer reaksjon i eggstokken. Lykke til!
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 22. november 2007 #3 Skrevet 22. november 2007 Jeg blir bare litt hormonell, kanskje en LITEN men nesten usynlig tendens til ømme pupper.
Gjest Skrevet 22. november 2007 #4 Skrevet 22. november 2007 Jeg ble ganske kvalm og uvel,men nå sitter jeg her med en stor kul på magen og termin om tre uker, så det var totally verdt det Lykke til!!!
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 22. november 2007 #5 Skrevet 22. november 2007 Da jeg gikk på pergo, så tok jeg 50 mg i 5 dager. Innbiller meg kanskje at jeg svettet litt om natten(?????), men det kan jo ha vært tilfeldig da - ingen andre bivirkinger enn det hvertfall! Jeg er nå gravid med mitt andre "pergo barn", og har termin om 6 uker. Lykke til - håper det funker for deg!
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 22. november 2007 #6 Skrevet 22. november 2007 hei. fryser hele tiden kviser humørsvingninger kjenner eggtokkene veldig godt lange sykluser mat lyst hete tokter får litt fjortis tanker..
Gjest Skrevet 22. november 2007 #7 Skrevet 22. november 2007 Jeg hadde ingen bivirkninger som jeg la merke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå