litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 21. november 2007 #1 Skrevet 21. november 2007 Ja jeg vet dette er spurt om hundre ganger før, men kanskje noen har nye ideer denne gang. Hadde i utgangspunktet ikke tenkt å lage noen kalender til jenta mi, siden hun bare er 1 1/2 år. Men så har jeg funnet ut at jeg vil lage en aktivitetskalender, kanskje mest for min egen del =) Så da trenger jeg hjelp til hva jeg kan ha med. Som kan være med på å skape tradisjoner, og gjøre adventstida kortere for en utålmodig mamma.. hehe Har tenkt å lage kalenderen slik at den kan brukes flere år.
bærtæ Skrevet 21. november 2007 #2 Skrevet 21. november 2007 Lage/pynte pepperkakehus Lage julepynt Vers for søndagene ang. tenning av adventstaken Se Lucia tilstelning Hmm, dårlig på sånt jeg også merker jeg hehe!
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 21. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. november 2007 Jeg pleier å være sååå kreativ når andre spør, men når et gjelder meg selv så blir det bare tull. Takk forresten, forslagene noteres =)
hit og dit Skrevet 21. november 2007 #4 Skrevet 21. november 2007 Hente juletre - ein fin juletradisjon eg hugser fra heime. Dette var meg og pappa sin jobb, og så var mamma heime og venta med kakao Hente ting i skogen som kan brukes til dekorasjon Lage og henge opp fuglenek Støype lys (kanskje litt på kanten med småunger, men....) Skrive liste til nissen og "sende den"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå