♥Love is in the aiR♥ Skrevet 21. november 2007 #1 Skrevet 21. november 2007 Er det mulig!? ALT på engang! huff, tror puppene holder på å falle av=( Når går det over? akkuar ferdig å amme henne, har "bare" ligget her i 1,5time, men enda er hun urolig. Er jo ikke gøy når hun holder på å bite puppene av meg=(
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 21. november 2007 #2 Skrevet 21. november 2007 sønnen min fikk sukkervann for å roe seg når den første tanna kom, han hadde litt feber også, kansje hun blir litt roligere av det
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 21. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. november 2007 Har prøvd sukkervann, men det hjelper lite=( Og vi har brukt opp dagsdosen med dentinox=( Ligger å vrir seg i smerte slik at hun blir svett. Ligger å klager og holder seg/tygger der den ene hjørnetannen er på vei ut... Huff, kan jeg gi henne en paracet i kveld ogsp?? Hun fikk liksom en i går, for da også hadde hun det skikkelig gale, men vil liksom ikke gi henne for mye! Åååå, så forferdelig å høre på at hun ligger å klager og har det vondt=(
Lenemor-mammaen til mikael Skrevet 22. november 2007 #4 Skrevet 22. november 2007 de anbefaler visstnok paracet ved de værste skriketoktene, da de har det som vondest. får håpe det kan hjelpe for den lille.
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 22. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 22. november 2007 Hun sover nå=) Endelig.... Men hva gjør jeg om hun er like gale i morgen? Kan jo ikke gi henne paracet hver kveld for at hun skal klare å sovne?!=(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå