Silja FullFres McQueen Skrevet 21. november 2007 #1 Skrevet 21. november 2007 Har akkurat blitt spurt om å være forlover for ei venninne<3 Meeen, så kom jeg på... Jeg vet jo egentlig ikke alt en forlover gjør... Arrangerer utdrikningslag og slikt, passer på bruden på bryllupsdagen og slikt, det vet jeg... Men kan noen gå i detaljer?? Hehehe..
sveis Skrevet 21. november 2007 #2 Skrevet 21. november 2007 Tror det er vanlig at de enten holder tale eller lager en sang også.
Musemor med tre søte små Skrevet 21. november 2007 #3 Skrevet 21. november 2007 Er de ikke også vitner for bryllupet
Silja FullFres McQueen Skrevet 21. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. november 2007 Jaja, det vet jeg jo oxo... Hehe..
Silja FullFres McQueen Skrevet 21. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. november 2007 Jo, det vet jeg oxo... Da vet jeg vel egentlig det meste da... Hehe..
mayaya Skrevet 22. november 2007 #6 Skrevet 22. november 2007 Jeg hadde med min forlover når jeg plukket ut kjolen, den skulle jo ingen andre se. Hun var også med og så på kirken, lokalene mm. Hun var også med på idemyldring om bordpynten og sånne greier :-) Og til frisøren, og... ja, det meste :-p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå