Gå til innhold

trenger noen råd ang omgangssyke...=S

Anbefalte innlegg

Skrevet

Elias ble sendt hjem fra barnehagen idag med oppkast, kom hjem og spydde eng ang....utover kveldn har han nå spydd fire ganger. alt kommer opp og han holder på absolutt ingen ting.

ikke vann

salte kjeks

blåbær saft

banan

ingen ting holder han på. kommer opp med en gang han er ferdi å spise....har prøvd et råd om å koke opp melk til kokepungtet, men det hjalp ikke...kokt avkjølt vann hjalp heller ikke...han holder ikke på noe...enten kommer det ut den ene veien eller andre veien...

what to do?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville ventet til neste dag me å gi ungen noe - hvis han ikke vil ha selv da...

er det ikke bedre, ville jeg snakka me lege imrg tidlig.

Skrevet

Til han slutter og spy, gi vann på teskje.

Antar du ikke ammer lenger, for hvis du har melkj sjøl kan du amme litt og litt igjennom sykdommen.

Skrevet

Stakkars dere.. huff, omgangssyken er kjipern. Det er ikke så mye du kan gjøre egentlig... Vente til det går over:) Ikke gi melk eller melkeprodukter dvs youghurt o.l det er no no. Prøv å få i han farris uten kullsyre blandet med eplejuice, da får han både salter og sukker.. Ellers er det ikke noe fare om han ikke holder på det, helt normalt. d..

Skrevet

hmmm...skrev ikke farris..har nemlig prøvd det også...var å hanslet da han kom hjem...blå farris og eplejuice....

jeg leste noen her inne som skrev at de ble innlagt pga omgangssyke og da ga de lite væske og ofte, dvs 2-5 ml hver 10.minutt, men han kaster opp uansett....blir litt redd med tanke på dehydrering i og med at han bæsjer så mye også...det renner ut av han....ofte så verken hører eller ser jeg det, plutselig så ser jeg elias står og vrir seg og virker utilpass og da har han bæsja...får så ond i meg av han stakkars...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...