Gå til innhold

Hvor nysgjerrige er dere? (Når tester dere i syklusen..?)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tester dere før IKM?

IKM-dagen?

Eller noen dager etter IKM?

Selv pleier jeg å greie å vente til etter IKM, men ikke mer enn et par dager etter..hehe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tester alltid flere dager før IKM..Klarer bare ikke å holde meg..men må jeg prøve mange pp, så tror jeg at jeg hadde blitt bedre og bedre på å holde meg til etter IKM. Har blitt gravid to ganger i første pp og nå er jeg i min andre pp etter ma, og IKM er på søndag. Tar en billigtest i morgen tidlig...Sikkert alt for tidlig men, men..

Skrevet

Jeg er kjempe nysgjerrig jeg. Kjøpte to testpinner hvor jeg selvfølgelig måtte prøve den ene FØR jeg i det hele tatt hadde fått EL :-) Så brukte jeg den andre fire dger før en muuuuuulig ikm. Da måtte jeg kjøpe to nye og brukte den ene to dager før og den siste dagen etter. Fikk selvfølgelig mens rett etter.Må til mitt forsvar si at jeg hadde min 1pp og syns det var litt overkomisk å være DER at jeg kunne teste. Følte meg ikke gravid heller, bare måtte sjekke med et smil. Syns egentlig jeg tar det hele med stoisk ro-MEN etter å ha lest det jeg nå har skrevet begynner jeg å lure;-)

Skrevet

Jeg tester bare de mnd jeg tror det er noe på gang, og da gjerne 2-3 dager før ikm.

Har erfaring med å få tidlig positive tester :)

Skrevet

Tester dagen etter IKM - alt før det kan jo være feil, og jeg liker ikke å lure meg selv...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...