Julie Angelica:) Skrevet 21. november 2007 #1 Skrevet 21. november 2007 Jeg har fått en personlig melding, og skjønner at flere lurer på hvor man kan få kjøpt disse maskinene. Jeg kjøpte min i ellos til 1999kr, og når det koster 2000kr for 10 timer i en bailinesalong, så sier det seg selv at dette lønner seg. Den jeg har, har 12 program. Både massasje, lett, middels og kraftig trening, brystprogram og masse mer. De er veldig bra, og jeg anbefaler de som vil prøve dette om å kjøpe maskin selv. Jeg gikk ned de 4 str som jeg ville ned, og det er moro når man ser resultater. Jeg skal for øvrig selge min hvis noen er interressert. Send meg pm i så fall.
Julie Angelica:) Skrevet 21. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. november 2007 arkin: du har pm. Jeg skal gå inn å sjekke på ellos. Husker at dem var litt vanskelige å finne der.
Julie Angelica:) Skrevet 21. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 21. november 2007 Kan nok se ut som de har sluttet å selge det. Jeg synes det er veldig rart, for jeg er overbevist om at jeg så det i den siste katalogen jeg fikk, men den er selvsagt i papirinnsamlingen som ble hentet på tirsdag, men jeg skal høre med mamma om hun har den katalogen, så kan jeg legge ut en link her om artikelnr på den for de som er interressert i å kjøpe:)
Julie Angelica:) Skrevet 21. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 21. november 2007 Du har pm igjen arkin:)
Julie Angelica:) Skrevet 21. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 21. november 2007 arkin: sendte deg pm med tlfnummeret mitt. Litt lettere å kommunisere da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå