Gjest Skrevet 21. november 2007 #1 Skrevet 21. november 2007 hodet er festet! jippi! har dette noen betydning for når fødselen setter i gang? skjer det fortere når hodet er festet, eller er det like stor sjanse for å gå over tiden selv om det er festet?
Dessa ღENDELIGღ Skrevet 21. november 2007 #2 Skrevet 21. november 2007 *Dytt* Jeg lurer også.. Har har hørt noe om at når hodet er festet, så kan man vente en fødsel i løpet av 6 eller 7 uker?? Er det noe i dette??
Gjest Skrevet 21. november 2007 #3 Skrevet 21. november 2007 har termin om 4 uker jeg da... bare lurer på om det er noen mulighet for at ungen kommer før... begynner å bli alvorlig utålmodig... ;oD håper noen kan svare på dette... mener jo at dette må være et tegn på at det nærmer deg?
Dessa ღENDELIGღ Skrevet 21. november 2007 #4 Skrevet 21. november 2007 Hmmm... Da stemmer sikkert ikke det jeg har hørt da.. Får krysse fingrene for at det betyr at du nærmer deg ;o)
Gjest Skrevet 21. november 2007 #6 Skrevet 21. november 2007 må innrømme at det er veldig skremmende at det "bare" er 4 uker til termin egentlig...
Anonym bruker Skrevet 22. november 2007 #7 Skrevet 22. november 2007 Hei! Når hodet festter seg har ikke noe å si for når fødselen starter. Skjønner godt at noen av dere håper at det skal være tegn på at den er nært forestående... Jeg derimot er bare veldig glad for at det at hodet har festet seg ikke har noe å si for når fødselen starter.... For selv om jeg er 3.gangs, festet hodet til bebisen min seg allerede i uke 28. Er nå i uke 34, og håper å klare å holde gullet mitt "innabords" til vi kan skrive 2008... Uansett: Lykke til alle sammen
Serial mom Skrevet 22. november 2007 #8 Skrevet 22. november 2007 Har termin imårn,og hodet har vært festa en god stund nå,så tror ikke det har stort å si,nei...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå