Gå til innhold

Hva er gnålet om id pudder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fortell.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror at bokstavene ID står for identitet. Altså er det et pudder som bidrar til at man får sin egen identitet og ikke blir en av mengden...liksom...på en måte....tror jeg...

Gjest sug lut satan i toern
Skrevet

ID-pudder gjør det samme for meg som kremen gjør på bløtkakene jeg lager. Kakebunnen blir hver gang så som så, men med nok krem blir den bare så inderlig deilig, akkurat som meg med pudderet mitt. Antakelig den beste nyvinning i mitt liv etter 30.

Skrevet

Hvor kjöpte du det? Noe annet sted enn nettet?

Anonym *knis*

Skrevet

Fader, man blir ikke anonym med å bare skrive det.

Skrevet

He, he, he!

Sympatianonym jeg også, he, he ;-D

Skrevet

Jeg begynner å få følelsen av at dette er noe jeg må prøve... Alle skryter så fælt av det!:-)

Skrevet

Det er bra. Selv om det er populært på skravle.

Det heter også Bare Escentuals om man skal søke. Du får det på Ebay til langt under den horrible norske prisen, og på strawberrynet - men den websiden er bare for stygg. Du bør finne ut hvilken farge du skal ha i en lokal sjappe først. Jeg er uenig med testen Süsse lenker til, og liker at det kommer i pudderform.

Skrevet

Å, så anonym du ble med pudder, Süsse! Fnis fnis - kjente deg nesten ikke igjen, hadde det ikke vært for de høye hælene og den svarte manken!

Jeg har kjøpt i parfymeri, fordi hun som stod der var så søt og hadde så fine pupper. Nå er hun ikke der mer, så da får jeg vurdere.

Skrevet

Bare Essentials er vel hele serien, veit det finnes andre produkter også.

Og pudder er kult. Superkult. I pudderform.

Skrevet

Ikke bare kult altså; superkult! Og du får identitet! Hey: Ikke rart det er mye gnål!

Det som er helt utrolig er at det ikke ser ut til noen ende å ta. Bøyer meg i støvet for ID.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...