Gjest Skrevet 21. november 2007 #1 Skrevet 21. november 2007 Er selv i uke 17 og har såååå lyst å bestille, men føler kanskje det er for tidlig :-D
Kahbean Skrevet 21. november 2007 #2 Skrevet 21. november 2007 Har du bestemt deg for ei vogn allerede? Jeg begynte å se på vogner ganske tidlig men det er så mange fine vogner og forsjellige utvalg at det tok laaaang tid før vi klart å bestem oss. Når vi endelig fant den vi skulle kjøp så var jeg ca. 22 uker! Begynn å shoppe, se deg rundt, se på nettet, finn butikken hvor du får kjøpt den rimeligst, bestem hva du vil ha i tillegg til vogna.... Vogner koster så mye penger at det går ikke an så det er greit å vær helt sikker at alt går bra med svangerskapet og at du har bestemt deg for ei vogn som passer deg best! Du har masse tid så du kan lik så godt kos deg med vogn shoppinga. Det er kjempe artig!!!!
Stoltmai mamma:) Skrevet 21. november 2007 #3 Skrevet 21. november 2007 Jeg har holdt av en vogn nå, jeg og mamma skal hente den til helga, fant en jeg likte veldig godt, og den va på tillbud, så måtte bare, er jo tidelig men klarte ikke vente
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 21. november 2007 #4 Skrevet 21. november 2007 begynte å se med engang jeg fant ut jeg var gravid, 3 eller 4 hjul, simo, brio eller emmaljunga som vi valgte. de ulike funksjonene. hadde halvt bestemt oss da vi dro i butikken å se på den, og dro hjem og tenkte på det. kjøpte i forrige uke 25+3, trodde det skulle være bestillingstid- men skulle ha en sort Emmaljunga City Cross med hardbag, så de hadde den inne. Men bestilte hardbagen, det skulle ta noen uker. Men den skal stå nedpakket i esken til jul minst, så den ikke støver ned.
Hvitkløver2020 Skrevet 21. november 2007 #5 Skrevet 21. november 2007 32 uker.... hentet den dagen etter Jonathan kom til verden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå