*Rutletutt* Skrevet 21. november 2007 #2 Skrevet 21. november 2007 Så bra! Får håpe den holder seg vekke for godt da:o) Er noe skikkelig dritt det der...
M@mm@ til mine barn Skrevet 21. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. november 2007 Ja, deilig etter 23 uker. Nå håper jeg at jeg får nyte resten.
*Rutletutt* Skrevet 21. november 2007 #4 Skrevet 21. november 2007 Ja, får krysse fingrene for det:o) Jeg trodde jeg var over med kvalmen da jeg var 15 uker på vei med jenta mi...men kvalmen kom og gikk resten av svangerskapet...får håpe du slipper det;o/
Nit@™ Skrevet 21. november 2007 #5 Skrevet 21. november 2007 Det må være kjempedeilig å slippe! Jeg har aldri vært spes. plaget med det i mine svangerskap, men kan tenke meg at det er en pest og en plage! Uff, hver eneste dag i så lang tid... med kvalme. Håper du slipper mere nå!
M@mm@ til mine barn Skrevet 21. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 21. november 2007 Takk det samme du. Håper du slipper flere op.
Gjest Skrevet 21. november 2007 #7 Skrevet 21. november 2007 WHAAAAAAAT???! 23 uker???? Jeg er 12 uker på vei og driiiiit dårlig...... Men tenker at i MORGEN er jeg bedre, for det er jo nå i denne tida kvalmen skal gi seg.... Nå mista jeg det håpet... hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå