esmase Skrevet 21. november 2007 #1 Skrevet 21. november 2007 Isåfall hva og hvor? Tåler ingenting,blir rødflammet av stort sett alt. A-creme er ikke fet nok.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 21. november 2007 #2 Skrevet 21. november 2007 Vet du (nå får jeg sikkert pepper hos bjuti-politiet)... Jeg har hypersensitiv hud og har stort sett ikke tålt annet enn spenol i alle år. Og da smurte og smurte jeg, ble tørr etter få timer. Men så fikk jeg en body butter fra body shop i gave. Funka meget bra på kroppen, og faktisk i ansiktet også. Nå er jeg avhengig, men vet j strengt tatt at den ikke skal opp itrynet, men så lenge det funker for meg så! ;-)
esmase Skrevet 21. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. november 2007 Body shop er faktisk deneneste plassen jeg ikke har prøvd kremer ifra. Ellers har jeg prøvd alt fra Decleor til Lòreal og Nivea-alle med samme resultat,bortsett fra en av Lòreal sine som jeg kjøpte på Rema.Men den er ikke helt 100% den heller. Skal jammen gå innom Body Shop neste gang jeg er i byen! Jeg har jo ingenting annet å tape enn litt penger,og et rødt fjes i noen dager....:-)
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 21. november 2007 #4 Skrevet 21. november 2007 Ja det er absolutt verdt et forsøk! Jeg gikk gjennom "en million" uliike kremer før jeg tilfeldigvis fikk den boksen. De har ulike fethetsgrader på dem, står utenpå om det er for fet eller tørr hud, og de koster ikke noe i forhold til megden. Og når du smører på; du blir glinsete, men det trekker inn fort, og holder inne i huden lenge.
tre små... Skrevet 21. november 2007 #5 Skrevet 21. november 2007 locobase er jo veldig bra og fet krem:) bruker den på jenta mi som har sensitiv hud.. og bruker den også litt selv for den er fet så den hjelper:) syns også bodybutter fra bodyshop er bra..brukte det mye når jeg var gravid.. har ikke reagert på den faktisk men er jo parfyme i den..
--arkin-- Skrevet 21. november 2007 #6 Skrevet 21. november 2007 jeg anbefaler dermalogica og den får du bare kjøpt hos hudpleier
Elle Vilde Skrevet 21. november 2007 #7 Skrevet 21. november 2007 De eneste jenta mi ikke reagerer på er Locobase repair og Ceridal. Begge de er skikkelig fete. Hun blir ellers rødflammete og hylskriker fordi det svir. Hun har forøvrig atopisk eksem. Begge kremene er fra apoteket.
Tibra Skrevet 21. november 2007 #8 Skrevet 21. november 2007 Prøvd A-derma fra apoteket? Den funker fint her i huset
LisaColli Skrevet 21. november 2007 #9 Skrevet 21. november 2007 A-creme! jeg har sensitiv hud i ansiktet samt atopisk eksem. eneste kremen jeg tåler:) den er super!!! fåes på apotek og helsekost:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå