Gå til innhold

Noen andre som har blitt alene i permisjonstiden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser ikke lyst ut her... Blir nok alene med 2 barn, minste er bare 5 uker!! Jeg hadde vikrekelig satset på denne mannen og nå ser jeg at det ikke funker. Han stiller ikke opp for oss i det hele tatt og har i tillegg psykiske problemer som går utover hele familien. Er så trist... Kunne trenge å høre noen solskinnshistorier...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hvert alene siden jeg var 3måneder på vei i graviditeten. Var litt tungt med det samme og gruvet litt for hvordan det skulle bli å være alenemor for det er jo ikke noe jeg ønsket meg. Men nå sitter jeg her med verdens nydligste datter som har blitt 8måneder:) Og jeg må bare si at jeg har stor koset meg hver eneste dag siden hun ble fødd. Å være alene har gått langt over alle mine forventninger. Jeg vil bare være sammen med henne og kose meg vær dag. Jeg har bestemt meg for å gå hjemme sammen med henne til hun er 1,5år nå. Så bare gleder meg på en ny dag sammen med henne. For å være alenemor er helt topp. Vi klarer oss like bra som di som er to.

Har familie og venner som er der viss jeg trenger noen, det betyr veldig mye viss noe dukker opp.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...