♥tre små hjerter♥ Skrevet 21. november 2007 #1 Skrevet 21. november 2007 Ser jenta di skal ha röd lakksko.Hvor har du kjõpt dem?Er på jakt etter det selv.
Gjest Skrevet 21. november 2007 #2 Skrevet 21. november 2007 De er ikke kjøpt enda hehe er på leting selv.. Men SKAL klare å oppdrive det, finner jeg det ikke her i norge får jeg en veninne som bor i køben til å lete for meg.. Finner ikke hun det så kjøper jeg fra ebay!
♥tre små hjerter♥ Skrevet 21. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. november 2007 Er jo nesten UMULIG å finne pene sko til små her i landet.Er MYE klumpete pensko og pene rõd lakk sko er vel så og si umulig å finne.Jaja da får jeg fortsette jakten selv.
Gjest Skrevet 21. november 2007 #4 Skrevet 21. november 2007 Hehe ja du sier noe der, så og si alt har traktorsåler o.l.
♥tre små hjerter♥ Skrevet 21. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. november 2007 Samboer har leilighet i nice og der er det rene handlemekka.Jeg har handla en del til min lille der.Franskmenn vet å lage pene sko og klær til barn:)Men her i Norge er det ikke alltid like lett å finne ting som er pent.Men er jo mange fine butikker rundt omkring her også.
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 21. november 2007 #6 Skrevet 21. november 2007 http://www.babyshoesource.com/index.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå