Gullfiskkammerat og Iselin Skrevet 21. november 2007 #1 Skrevet 21. november 2007 Nå klarer snuppa å rulle fra rygg til mage.....Er nå litt over 6 mnd, men hun bruker pute så har ikke hatt så veldig mye trening. Gjorde det 1.gang for 2 dager siden, men i dag gjorde hun det flere ganger....(uten puta da.) Morro når de utvikler seg... Skal på A-hus i morra for kontroll og da håper jeg vi blir kvitt puta... Ønsk oss lykke til:-)
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 21. november 2007 #2 Skrevet 21. november 2007 Gratulerer! Det er så gøy når de små lærer noe nytt:) Krysser fingrene for at puta kan kastes i morgen!!!*****
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå