Anonym bruker Skrevet 21. november 2007 #1 Skrevet 21. november 2007 Gutten min på 5 mnd har kun lagt på seg 300 gram de siste 3 ukene (80 gram siste uka) og han har vanligvis lagt på seg mellom 150 og 200 gram i uka de siste mnd. Er dette for lite? Han er 5 mnd og får kun mm.. Han er 69 cm og 8150 gram nå
*Rutletutt* Skrevet 21. november 2007 #2 Skrevet 21. november 2007 Jenta mi la på seg bare 270g fra 2-3 mnd kontrollen - hs sa ikke noe på det, bare at vi skulle se det an til neste gang...så blir spennende å se på 4 mnd kontrollen. Hun får bare mm også. Virker han fornøyd ellers da? Sover greit? Min jente sover dårlig, hun våkner annenhver time om natten for mat, så regner kanksje med det ikke er så lenge til hun bør få litt tynn grøt. Kanskje det kan være en idè til gutten din også? Sa hs noe da du veide ham da?
Anonym bruker Skrevet 21. november 2007 #3 Skrevet 21. november 2007 HS sa bare at det var vanlig at de la på seg mindre etterhvert, han følger jo kurven sin da. Han virker fornøyd og opplagt, men hadde en periode der han bæsjet konstant så kan jo være derfor han har lagt lite på seg. Han hadde en periode i 3-4 mnd alderen der han skulle ha mat annenhver time om natten men greier seg med 2-3 måltider om natten nå. Er bare så uvant at han legger på seg lite for han har hatt så bra vektøkning tidligere :-)
*Rutletutt* Skrevet 21. november 2007 #4 Skrevet 21. november 2007 Ja, det vil jo stagnere etterhvert - de vokser jo mest de første mnd. Milla har også bæsjet mye - men nå er det skjeldnere, så kanskje det har "hjulpet", men hun gulper mye da... Så lenge han følger kurven sin og er blid og fornøyd ville jeg ikke bekymret meg - de legger jo på seg litt i rykk og napp disse små;o)
Anonym bruker Skrevet 21. november 2007 #5 Skrevet 21. november 2007 Du har nok rett, ingenting å bekymre seg over Takker for svar :-) HI
mayaya Skrevet 22. november 2007 #6 Skrevet 22. november 2007 Høres greit ut som du sier det :-) Legger til at mini her var mye lettere ved 5 mnd :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå