Gå til innhold

Liten matlyst... får hun nok?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille jenta vår på 4.5 mnd er ca 6500 g og 64 cm lang og følger kurven fint. Hvertfall for 14 dager siden. I den siste uken har hun hatt liten matlyst. Vi har begynt med grøt og hun får nå en halv porsjon maisgrøt. Ellers får hun mme. Grøten går ned på høykant og det er kjempe stas, men mme erstatningen er ikke så gøy lenger. Hun vil ikke drikke mer enn ca 600 ml til dagen fordelt på ca 4 måltider i det siste. Er 600 ml og en grøt porsjon veldig lite....????? Bekymrer meg så.... Hva skal vi gjøre. Hun er blid og førnøyd og sover godt hele natten. så det spørs nok om det bare er meg som er litt hysterisk, men det er ikke bare bare. første babyen vår og vil jo at hun skal ha det bra.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres veldig likt ut som min gutt, bortsett fra han får to hele porsjoner grøt om dagen...

Tror nok det ikke er så lite, de vokser jo ikke så mye fremover så trenger vel ikke så mye mat lenger som før.. skal høre på 5 mnd kontroll til uken, men foreløbig lar jeg han bare spise det han har lyst på prøver ikke å få i han noe xtra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...