FrøkenSprøken Skrevet 21. november 2007 #1 Skrevet 21. november 2007 Ser at du har skrevet en oppgave om barn og soving. Hva studerer du? Kunne du ha tenkt deg å dele oppgaven? Sender deg gjerne mailadressen min hvis du vil sende meg oppgaven din:)
ScaryMama Skrevet 21. november 2007 #2 Skrevet 21. november 2007 Jeg studerer psykologi, oppgaven min handler om samsoving. Jeg kan godt sende deg oppgaven ja:)
FrøkenSprøken Skrevet 21. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. november 2007 Får ikke til å sende deg pm, tror innboksen din er full. Slett unna da, så skal du få mailen min. Har hele navnet i den forstår du... Og takk! Gleder meg til å lese!
ScaryMama Skrevet 21. november 2007 #4 Skrevet 21. november 2007 Det var ikke fullt, så nå har jeg sendt deg pm med håp om at du får svart på den:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå