Gå til innhold

KOzy K og Nikolai!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at du har skrevet en oppgave om barn og soving. Hva studerer du?

Kunne du ha tenkt deg å dele oppgaven?

 

Sender deg gjerne mailadressen min hvis du vil sende meg oppgaven din:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg studerer psykologi, oppgaven min handler om samsoving. Jeg kan godt sende deg oppgaven ja:)

Skrevet

Får ikke til å sende deg pm, tror innboksen din er full. Slett unna da, så skal du få mailen min. Har hele navnet i den forstår du...

 

Og takk! Gleder meg til å lese!

Skrevet

Det var ikke fullt, så nå har jeg sendt deg pm med håp om at du får svart på den:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...