Mamma2OO5 Skrevet 21. november 2007 #1 Skrevet 21. november 2007 er så usikker på hva vi skal kjøpe:-) Moro å høre hva dere har tenkt å kjøpe.
*Rutletutt* Skrevet 21. november 2007 #2 Skrevet 21. november 2007 Tobias blir tre en uke før julaften og det eneste vi vet vi skal kjøpe er et Dupo-eller Playmo sjørøverskip...han elsker alt som har med sjørøvere å gjøre;o)
tre små... Skrevet 21. november 2007 #5 Skrevet 21. november 2007 jeg kan vell egentlig ikke svare siden jeg har jente.. men ho skal få togbane i tre... og det er jo kanskje et tips likevel? også skal ho få duplo lego stor zoo.. veldig glad i lego:) og akebrett...
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 21. november 2007 #6 Skrevet 21. november 2007 Han får en bok (albert åberg) og gym matte (100cm x 180cm) Mulig det dukker op noe mer fra oss, men det vet jeg ikke enda...
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 21. november 2007 #7 Skrevet 21. november 2007 an får skipakke, småbilgarage og et Thommas toget reisesett... En type grotte med små metalltog han kan bære med seg... hehe Fare for at det blir mer... hmmm
Føken siruppsnipp Skrevet 21. november 2007 #8 Skrevet 21. november 2007 Har en gutt som blir 3 i mars han skal av oss få Bergans barnehagesekk, jobber i barnehage og ser hvor viktig det er med god sekk da de er mye på tur og må bære sekk med niste og drikke selv når de kommer over på stor avd. Han ønsker seg også: ski, stor dyne, sengesett (får ny seng på nyåret), klær.
Twintipp og himmelblå Skrevet 21. november 2007 #9 Skrevet 21. november 2007 Vi har kjøpt postman pat politibil og Miss bamsen til Pat. Ha dyrker Postman Pat. Også får han seng.
Gjest Skrevet 21. november 2007 #10 Skrevet 21. november 2007 Her skal gutta få ski. Blir ofte til at besteforeldre og andre tar seg av morotinga som duplo og lego:) Utnytter litt situasjonen nå når de ikke "husker" eller forventer det helt store og spennende av oss. Sist kjøpte vi skap gutta hvert sitt skap http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/40033763 Malte skapet, monterte hjul på, hadde tavlemaling på dørene og magnetstriper til magnetbokstaver og tall. Det var stor stas. I år får minsten på 3 år kassamaskinen fra sprell.no med ekte kalkulator. Han elsker å leke butikk, og hans skap fullt av ting han kan selge og gryter han koker i. Malt kokeplater på den ene hyllen, og han har wire med kokeredskap.
pøber´n & je Skrevet 21. november 2007 #12 Skrevet 21. november 2007 Jeg gir han ingen gaver på julaften jeg. Men han skal få duplo tog bane. Sånn Lego Ville sak. Så blir det sparkesykkel med tre hjul. Masse bøker Cars sengesett
tonebf Skrevet 21. november 2007 #13 Skrevet 21. november 2007 han får garasje til småbiler av meg, det ønsker han seg =) så får han duplo. bøker osv av besteforeldre osv =)
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 21. november 2007 #15 Skrevet 21. november 2007 Eg har kjøpt bukse med spiderman og genser med cars. Det er ting han trenger også har eg kjøpt sjørøverflagg til å henge på veggen på rommet hans og sjørøver tørkle og tape med dødninghoder og belte med dødninghoder, han er vill etter skjeletter som han kallar det det er noko han kjem til å få når me står opp om morgon, fra julenissen. Han blir 4 i mars da........han har fått arbeidsbenk med verktøy og til bursdagen sin fikk han skikkelig verktøy. Sparkesykkel har han, da med to hjul som han fikk i sommar, men han er veldig glad i den. Akebrett har han, fikk til bursdagen sin av tanta si når han blei 1år. Det er ein snow swinger og den var ypperlig når han var så liten for da hadde han noko å holde seg i. Eg har ingen aning på kva eg skal kjøpe til han utover det eg har. Må prøve å finna på noko, han elsker alt som har med sjørøvere å gjera men så vil eg ikkje kjøpe noko med for små delar for da blir det bare borte også er vesla litt for glad i å putte ting i munnen for tida. Tar tips i mot med takk!!
snowstorm73 Skrevet 21. november 2007 #16 Skrevet 21. november 2007 Han har nettopp fylt 2 år og her går alt i biler. Siden han leker mye med gryter får han kanskje lekekjøkken fra oss, har sett et som er veldig fint.
Blue Lady Skrevet 21. november 2007 #17 Skrevet 21. november 2007 Tegnebrett fra Ikea, sånn med krittavle på en side og whiteboard på andre siden, med tegnepapirrull, kritt og tusjer. S¨får han det grønne settet i krinkelull fra Janus, Postmann Pat dvd, thomastogetbok og en Elias DVD
SusieQ Skrevet 21. november 2007 #18 Skrevet 21. november 2007 Tenkte jeg skulle se om jeg fant en cd-spiller som tåler litt røffe barnehender. Guttungen er så glad i musikk og da kan han jo sette på selv. Er jo bare å brenne cder så er ikke de noe å være redd for. (Han er 2,5 år)
Vero76 - 30.11.05 Skrevet 21. november 2007 #19 Skrevet 21. november 2007 Han vert to år like før jul, og han skal få traktor. Den største vi finn:)
Thunderstruck Skrevet 21. november 2007 #20 Skrevet 21. november 2007 Ratt-akebrett Saccosekk(Veldig populært her hos oss)!! Lego Bilmatte Biler og garsje Traktorer Lydbøker
Mamma2OO5 Skrevet 22. november 2007 Forfatter #21 Skrevet 22. november 2007 Takk for masse gode tips! Jeg dytter litt så kanskje det renner inn flere:o)
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 22. november 2007 #22 Skrevet 22. november 2007 han får cd spiller, sengesett og leke snekkerbelte med redskap. Han får ikke mer i år, vi bygger hus og bor trangt nå. Men til 4 års dagen i sommer skal han få mer til rommet sitt eller uteapperater, må være enig med foreldrene mine og søstra mi først hvem som skal kjøpe hva.
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 22. november 2007 #23 Skrevet 22. november 2007 Han skal få bilgarasje/bane. Duplo. Og fisher price bondegår/gårdstun. Det er det vi vet om nå iallefall. Ellers vet jeg at han får kjøkken av søsteren min. Og ski av bestemor og bestefaren sin.
Tråle i Trøbbel Skrevet 22. november 2007 #25 Skrevet 22. november 2007 Jeg har kjøpr Take-Along.Thomas gruve til poden på 2,5. Så får han Thomaskofferten, fra samme serie, til oppbevaring av togene av storesøster:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå