Gå til innhold

Noen flere med lange uregelmessige sykluser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syntes alle her inne har kontroll på antall prøveperioder.. men jeg ingen kontroll på det der.. Noen ganger kan det gå 50 dager, så plutseli 60 eller 70!

Kan liksom ikke drive å EL teste hele tiden heller.. når jeg aldri vet når EL kommer.

Så da er vel eneste løsningen å bare ta det som det kommer??

Bestemte oss for å prøve idag, men i tillegg til at jeg har lange sykluser, så jobber kjæresten på båt! Føler dette kommer til å ta laaaang tid!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Først må jeg bare si at jeg føler så med deg. jeg sluttet på p-pillene for 11 uker siden,og venter fremdeles på tr.. jeg aner ikke hvordan min syklus er heller,men husker fra før jeg begynte på pillene at jeg hadde uregelmessige syklusser,så da får jeg bare vente.. men fy så menssmerter jeg har.. om natten er det helt ille..men kommer det noen mens..neida..ingenting.. jeg blir rett og slett gal og å gå sånn og tenke og lure hele tiden..aner jo ikke når el er heller,så dette kommer også til å ta tid

Skrevet

UFF.. ja ikke lett dette.. Jeg har også ofte menssmerter, men som oftest kommer ingen mens.. Husker fra forrige gang at syklusene bare ble lengre og lengre...

Idag fikk jeg forøvrig mensen, men det var så lite at jeg nesten ikke kan kalle det mensen engang.. Tok graviditetstest for sikkerhets skyld, men den ble også negativ, så regner med det var mensen.

Etter jeg fikk sønnen min så har jeg hatt veldig lite blod og bare et par dager.

Må bare prøve å ikke tenke så mye på EL og alt det der... bare ta alt som det kommer.. Er vel egentli ikke så mye ant å gjøre heller.

Kan jo bruke en formue på EL tester.. men tror ikke det er noe for meg :)

Skrevet

ja det er akkurat det,hvis man skal bruke el-tester hele tiden,kommer jeg til å bli blakk,for det er ikke akkurat billig.. jeg får bare vente og se,og så får det ta den tiden det tar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...