Gjest Skrevet 21. november 2007 #1 Skrevet 21. november 2007 gammel dame til apotek gammel dame hjem iiiiiik gammel dame til apotek gammel dame hjem folsyre
dritgrei hei hei! Skrevet 21. november 2007 #2 Skrevet 21. november 2007 ha ha ha ha ha ha ha dette er gøy!!!!!!! gamle damer er det mange av her!!!!! kokkeliko........ hmmmm spøkelseskladden is BACK!
Karomamma Skrevet 21. november 2007 #3 Skrevet 21. november 2007 ...men IKKE så mange gamle damer her som bare skriver med små bokstaver. Og så littegrann tekst på hver linje bare og noen linjeskift..... Hmmmm... Eller så lurer spøkelseskladden oss trill rundt ved å herme etter noen andre. Ja ja, ikke vet jeg... Moro er det lell
snuppa72 Skrevet 21. november 2007 #4 Skrevet 21. november 2007 Denne damen er nok eldre enn de fleste av oss her inne. I følge profilen hennes er hun født i 1920 hehe
dritgrei hei hei! Skrevet 21. november 2007 #5 Skrevet 21. november 2007 spøkelseskladden er god på å løse mysterier... ikke lage dem!!! :-) JEG KAN SKRIVE MED STORE BOKSTAVER og små bokstaver og laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaange setninger bortover hele også jeg ;-) he he he.... har man så tydelilg skrivestil altså? det har jeg ikke tenkt på :-) fiffig... mne dere vet jo at jeg har baby i magen.... eller altså mitt alterego dritgrei har baby i magen hilsen spøkelseskladden :-) it has to be somoeone else
Attpåklatten :-)™ Skrevet 22. november 2007 #6 Skrevet 22. november 2007 Hmmmm........................
phantomet Skrevet 22. november 2007 #7 Skrevet 22. november 2007 Jeg støtter Attpåklattens "hmmm"...*ler*
Reveenka Skrevet 22. november 2007 #8 Skrevet 22. november 2007 Hm, jeg er såå dårlig på å løse mysterier (er typen som glemmer løsningen i krimbøker, så jeg kan lese enkelte bøker to-tre ganger uten å vite hvem som gjorde det...) - men der er jo noen som har flagget at de er prøvere her, da? Og noen har jo nettopp vært på basrselbesøk og blitt inspirert også... hmm, nei dette må jeg tenke litt på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå