Gå til innhold

klage...

Anbefalte innlegg

Skrevet

det kjennes ut som jeg har vondt i hjerrte av og til, også har jeg litt puste ubehag. vondt å puste dypt inn... i tillegg til at jeg har begynt å fått vondt i ryggen. ikke i korsryggen, men lengre opp, va midt på ryggen. igår gikk jeg på juleshopping md moren min og det strålte skikkeli nedover låret mitt.. Flere som har det slik?

begynner å merke medaljens bakside nå, jeg som ikke har hatt en eneste plage..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen som har det på samma viset eller noen trøstende ord? ryggen er så vooond! :(

Skrevet

Jo, takk.. Jeg har vondt så det holder i dag.. Er helt gåen.. Greier omtrent ikke å røre meg.. Står om det under Juleklær tråden som jeg la inn her..

Har også vært på juleshopping i dag, eller det vil si.. Fikk kjøpt EN julegave fordi jeg brukte resten av tiden på å prøve å finne noen fine klær.. Så i dag er jeg klagesyk jeg også....

Tviler på at innlegget mitt hjelper så mye, men da vet du iallefall at vi er flere med samme problemet.. Skal bli godt å legge seg nå ja...

Varm klem fra meg.

Skrevet

Ikke lenge igjen nå da går jeg ut fra, siden du er i 3dje trimester.. :)

Hold ut!!!!

Masse å glede seg til med den lille! Og alle smerter er verdt det!

Lykke til.

Skrevet

hvor har du vondt henn da? synes alle snakker om bekkenløsning, men da er det vell bekkenet og korsryggen som skal gjøre vondt? jeg har liksom vondt midt på ryggen, og igår strålte det godt nedover det ene låret...

ja det er hardt å være på juleshopping.. jeg var med søster og mamma, og skulle ikke ha noen ting selv, det var to harde dager det :( nå blir jeg vell liggende i flere dager..

nei det er jo ikke så lenge igjen.. 29+0 idag, men 10 uker til med så vondt i ryggen, det vet jeg nå ikke om jeg fryder meg over. Alt er nok helt sikker verdt til slutt. Men jeg vil ikke ha vondt i ryggen!

å klage er nå litt godt det og ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...