Anonym bruker Skrevet 21. november 2007 #1 Skrevet 21. november 2007 Jenta mi er 9,5 mnd og har alltid vært grei å legge,men den siste uka har bydd på utfordringer og etter 2 kvelders leggemareritt som endte med oppkast vet eg ikke ka eg skal gjøre. Ho gjespa og gned seg i øynene kl 19 så da tok vi kveldsstellet og 1930 var ho klar for senga. Ho har alltid blitt puppet i søvn uten problemer men nå spiser ho seg mett på grøt,slukker tørsten med mm på sengekanten og begynner å bite meg i puppen og slå meg i ansiktet. Har da lagt ho i senga med planer om å sitte der til ho sovner. Men ho turner og styrer på i over 1 time før hun begynner å sutre,tenkte ho var tørst og gikk for å hente ei flaske melk,da gråt hun seg helt opp og kastet opp i senga da eg kom inn igjen. dette har nå skjedd 2 kvelder og nå tør eg ikke prøve å la ho sovne av seg selv igjen. Ho får ei flaske på natta og da må eg ta ho med meg på kjøkketnet ellers får ho helt panikk hvis ho ser at eg forlater rommet. Vet at det kan være seprasjonsangt,men dette blir slitsomt.ho sover 2 lurer a 1 time på dagtid. ho står opp kl 0630 hver dag.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2007 #2 Skrevet 22. november 2007 jeg ville vel kanskje droppa den flaska på natta.....
Anonym bruker Skrevet 22. november 2007 #3 Skrevet 22. november 2007 gi ho vann på natta, de små over 6mnd som får grøt trenger ikke melk om natta, det er heller ikke bra for tennene deres....siden du nevner at ho kaster opp kan det være ho får for mye melk synes jeg det høres ut som??
mayaya Skrevet 22. november 2007 #4 Skrevet 22. november 2007 Kanskje du kan prøve å starte leggingen litt tidligere, før hun blir så trøtt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå