Gå til innhold

Barnevakt første gang?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor gamle var deres barn første gang dere hadde barnevakt? Tenker da på sånn bare for kvelden.

Skal på julebord om et par uker og da er minsten 8 uker. Så innen den tid må han lære å drikke av flaske og jeg må ordne med melk... Dette med alkohol er ikke noe problem for det drikker jeg vanligvis ikke allikevel så jeg ammer før vi går og når vi kommer hjem igjen.

Men så lurer jeg på om det er tidlig å gå fra han (føler meg litt dum som må spørre om dette med tredjemann men men...)?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om det er for tidlig er det bare du som kan svare på..

Du må kjenne på degselv om du klarer å være borte fra han eller ikke..

Jeg personlig hadde nok dratt på julebord ja..

Skrevet

om det er for tidlig, kan bare du svare på;) kjenn etter hva som føles riktig! det er jo ikke så lenge da, så det går nok kjempefint!

svigermor passet lillejenta da hun var 7 uker, vi spiste ute på valentinsday:) gikk bra det, men svigermor synes vi kom så fort hjem, hehe..

Skrevet

Hvis du har en barnevakt du stoler på, og føler deg komfortabel med å gå ifra ser jeg ingen grunn til at du skal la være..

Jeg er skikkelig sær på det der da, vesla her er 6mnd nå og jeg har ikke hatt barnevakt enda.. (annet enn at jeg har vært ute med venninner mens pappaen var hjemme med barna da). Julebord neste helg her, men pappaen går alene mens jeg er hjemme, ikke bare bare å gå fra tre barn synes jeg.

Skrevet

Hei! Vi skal på julebord til helgen, gruer meg veldig. Lillemann er 4mnd og jeg fullammer han, har prøvd litt med flaske og har gått stort sett greit.Men nå vil han ikke ta den bare noen få dager til vi reiser, skal være borte fra fredag til søndag så kan bli et problem.

Det er også tredjemann her og føler faktisk det er værre å reise boret denne gangen enn de to andre. Det er bare du som vet om du er klar til det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...