¤¤angelina¤¤ Skrevet 21. november 2007 #1 Skrevet 21. november 2007 Har vært ganske lite inne på forumet de siste månedene, så jeg har ikke fulgt med. Har vært litt uheldig med prøvingen til nå, men NÅ har jeg troa på at det skal gå bra! Lykke til til dere andre også!
kattungen Skrevet 21. november 2007 #2 Skrevet 21. november 2007 Baas har hatt lap nå nettopp. Tror det var den 18/11, men ikke sikker. Kanskje hun hviler litt:) Så fint du er tilbake, da! Lykke til masse med prøvingen, håper du blir gravid i en fei!!
¤¤angelina¤¤ Skrevet 21. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. november 2007 Ok, takk for svar! Håpet hun ikke var her pga at hun var gravid, men da har hun kanskje fått noen svar da. Jeg blir så utrolig opphengt når jeg er for mye inne på forumet, og ikke har jeg hatt troa de siste par månedene heller pga div ting, men NÅ!! Håper du og alle andre blir gravide i en fei også!
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 21. november 2007 #4 Skrevet 21. november 2007 Så hun var inne på sliterne i dag.
Lillegull og spiren Skrevet 21. november 2007 #5 Skrevet 21. november 2007 HALLO:)HALLO:)DAMER:) Jeg er her vettu:) så koselig å bli "etterlyst "da:) Ja det stemmer nok at jeg ikke har vært her like mye de siste mnd,,har hatt så mye å tenke på og jeg er sååååå sliten av dette med at jeg aldri får en spire. Jeg var inne på lap den 15 nov,så det er føst i dag jeg begynner å føle meg ganske så bra. de fant ut at den høyre egglederen min var tett,så nå har de gjort den åpen og fin:) sambo har vært til utredning,og han sine svømmere er helt på topp,så ikke noe å klage på der. og ellers er jo alt bra med meg,så det skal jo egentlig ikke være noen grunn til at jeg ikke skal bli gravid..men veien har vært så laaaaaang:( og kansje lengere blir den. er såååå spent på el som er midt i desmeber,,,kan nesten ikke vente,,,har så lyst at det skal klaffe nå,men så kan jeg heller ikke tro at det skal gjøre det..for å være helt ærlig,så skjønner jeg ikke hvordan folk blir gravide i det hele tatt...kansje jeg lager unger på feil måte..he.he;) Men jeg blir nok på disse sidene frem til jeg kan rooooooope ut at jeg har en liten spire og at jeg får min første posetive test...kan liksom ikke bli klar nok. håååper det er bra med dere alle,og at selv om dere er slitene,så hold ut..babyen vår kommer snart:) stor klem
¤¤angelina¤¤ Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 11. desember 2007 Ojsann, jeg er visst altfor lite her inne! Men det var hyggelig å lese, selv om det er LITT lenge siden... Da høres det jo ut som om det er all mulig grunn til at du skal bli gravid snart da, baas! Jeg har akkurat lagt inn et innlegg hvor jeg har skrevet at jeg trooor jeg er gravid, håper jo det. Håpet at du skulle bli det før meg, siden jeg har et barn fra før, men føler at det ordner seg for deg nå. Jeg ble ekstremt opphengt i disse sidene de to-tre første pp, så jeg bestemte meg for å bare stikke innom en gang i blant. HVIS jeg er gravid, tror jeg det har hjulpet å gi litt "blaffen". Tenkt på julegaver og kost meg i adventstida. Håper du har det fint også.
Lillegull og spiren Skrevet 11. desember 2007 #8 Skrevet 11. desember 2007 hei vennen:) svarte netopp på det forige innlegget ditt,så dette innlegget nå..he.he he.he så du fant denne tråden igjen ja...må ha ligget laaangt bak den da:) ja tenk o du er gravid...helt utrooolig da:)så gøy. håper jeg kan komme etter deg snart..jeg har el i disse dager,er nok om et par dager...dette blir første pp etter lap,så vifår se om det har hjulpet noe..er sååååå spent,,, har jeg sakt før at om jeg får ei datter skal hun hete Angelica...tenker på det vær gang jeg ser nicket ditt..he.he men skal du ta en ny test?du må rooooooooooope ut da:) er så spent:) stor klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå