Heidi med to gutter + spire Skrevet 21. november 2007 #1 Skrevet 21. november 2007 fikk ikke med meg episoden i dag..... hva skjedde?
Grorüd.. Skrevet 21. november 2007 #2 Skrevet 21. november 2007 Hayley ble gjenopplivet av Scott, Amanda har han Graham på "kroken" virker det som. Mulig jeg blander litt med reprisen som gikk i dag og, men tror Amanda slo til han Robbie fordi han var frekk mot henne eller noe.. Var ikke så mye spennende som hendte i dag egentlig..
Løven,fisken og vekten Skrevet 21. november 2007 #3 Skrevet 21. november 2007 skjer mye spennende fremover nå
Turtelduen Skrevet 21. november 2007 #4 Skrevet 21. november 2007 Har Hayley byttet skuespiller? Er lenge siden jeg har sett og dermed så skjønner jeg ingenting...
Heidi med to gutter + spire Skrevet 21. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. november 2007 takk for svar:) Blitt helt avhengig jeg.....
Plutselig_gravid Skrevet 21. november 2007 #6 Skrevet 21. november 2007 Hayley ble gjennopplivet av scott. Alf og kim fant dem og de kjørte til sykehuset. Heyley ble operert. Vellykket operasjon! Amanda kommer på sykehuset for å fortelle sannheten om hvem som er faren. Scott nekter å snakke med henne så hun blir forbanna og går derfra uten å si noe.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 21. november 2007 #7 Skrevet 21. november 2007 Tolynalu: Men det er lenge siden nå. Snart runder det vel en mnd siden hun ble byttet ut. Hun andre var gravid i virkeligheten på den tiden. Nå har hun en datter på 2år og fremdeles ikke kommet tilbake. Så tviler på at hun gjør det, men vet aldri. En ting til som skjedde der, er at Martha har angst ang det som skjedde med Corey. Hun tok opp en rød ryggsekk og oppi den var det en lapp fra han. Husker ikke hva det sto nå, men iallefall så besvimte hun.
Hyacinth Bucket Skrevet 21. november 2007 #8 Skrevet 21. november 2007 Ja, hva var det med Corey egentlig? Har ikke fått med meg det jeg...
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 21. november 2007 #9 Skrevet 21. november 2007 Beretta Corey kom til byen fordi han skulle forgifte jurymedl som satt i juryen som dømte Coreys far. Ingen visste noe om dette. Siden han var politimann, var det veldig enkelt for han å tilpasse seg miljøet og få innpass i Summer Bay. Han trengte sårt et sted og bo. Men fant ikke noe. Helt til det dukket opp hos Irene Roberts. Helt perfekt for han. Da kunne han i tillegg bo hos personen han skulle forgifte. Men hun ville ikke ha leieboere allikevel og tok ned lappen som var på kafeen. Hun hadde jo fra før av hørt stemmer og lign. Igjen skjedde dette - men i en verre grad. Dagen etter spurte hun om ikke Corey ville flytte inn. Han hadde fra et tidligere innbrudd helt gift i sukkeret og dette påvirket Irene til å virke lettere "gal". Derfor hørte hun stemmer. Følte seg straks trygg me tanken på at Corey var der. Etterhvert som tiden gikk ble hun verre og verre. Corey ble sammen Martha etter at hun og Jack hadde slått opp. Irene nådde toppen av det verste og Hayley fikk henne på sykehus. Hun ble betegnet som sinnsyk og fikk medisiner. Den første tiden tok Hayley me henne hjem, hun ble bare verre og verre. Stengte seg inn på badet me en kniv i hånda. Hun sa hun VISSTE at noen hadde forgiftet henne. Medsinene hun fikk hadde jo ingen virkning ettersom hun fikk gift av Corey. Jack begynte å fatte mistanke ettersom han rotet om ifh til hvor moren var (hun skulle angivelig være på et sykehus for mentale i Yabbie Creek, så nevnte han et annet sted.. Husker ike hva det stedet heter nå.. ) Så fikk de et oppdrag om en vill hund som hadde angrepet Amanda og Ryan, sønnen hennes. I kaldt blod skjøt Corey hunden og sa han fortjente det. Jack ante mer uråd og begynte å sjekke fortiden hans. Han fant ut alt om farens retssak (som forøvrig var noe me underslag av penger ellr noe) og fant ut tilknytninger til de andre jurymedlemmene som hadde blitt drept/lagt inn på mental sykehus. Da han fant det endelige dokumentet fikk han fart på seg og kom akkurat inn døra idet Irene tok en bit av en sjokolade han hadde sprøytet gift inn i. En bit var dødelig.. I mellomtiden hadde Corey søkt om overflytting. Han fikk me seg Martha. Etter at Jack hadde reddet Irene begynte jakten på Corey. Da Martha snoka i vesken hans mens han gikk en tur, fant hun alle bevis for at han hadde stått bak det med Irene. Saksmappen ifh til jurymedlemmer og at han hadde stryket ut de han var "ferdig" med. Martha ringte Jack. Det ble slåsskamp mellom henne og Corey. Hu klarte å komme seg unna og fikk bindt Corey. Da Jack kom klarte Corey å løsne seg og fikk tatt Martha til fange og kvalte henne - nesten. Hun tok en kniv og satte den i siden på han og Jack overfalte Corey. Slik skjedde det... Martha sliter nå me denne hendelsen der hun ble kvalt. Så for seg det akkurat i det hun falt om.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå