Gå til innhold

"Can I keep it in my room?"


Anbefalte innlegg

Skrevet

Min 9 aarige gutt ville gjerne ha musa vi fanget i limfella til kjaeledyr.

 

:-O

 

Dere som har museproblemer: ei limfelle med en klatt nugatti i midten er virkelig tingen!!!!!

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ville også ha mus som ble fanget til kjæledyr da jeg var liten!:)

 

men dakar musa da, bli limt fast??

Skrevet

...kliss fast...

 

gutten sa: That was hard to witness!

 

uff...

Skrevet

Oj, vi har et museproblem på jobben, har masse feller og gift rundtom, tatt snart 30 mus, men ikke forsøkt lim.

Hvilken type lim bruker man??

Skrevet

hahaahaha samme med meg da jeg var mindre..:)

vi fakka en mus i fella og jeg ble såååå lei meg fordi jeg ikke fikk kose med den i senga..

hahahhah

Skrevet

Dette er feller som er laget saann. De kommer med limet oppi der...en flat firkant,med sticky stuff oppi.

 

Virker kjempebra.

 

Musene vaare har blitt for smarte for feller: de sleiket tomt det som var,uten at felle smacka!

Skrevet

Var nettopp og kikka inni skapet,for å se om det var mere fangst.

Nei,ingen mus i fella.

 

Så sier 9 åringen snusfornuftig;

det er jo ikke så rart,mamma, for de mista jo ene ungen sin i dag. Så de er ikke så dumme at de går i fella...

Skrevet

Når en liten mus skal ut og gå,

må den se seg for og passe på!

Det er mange skumle folk omkring,

som vil fange musa inn, med nugattin sin!

Kanskje blir det deg,

Kanskje blir det meg,

kanskje blir det trallalei!

 

Fnis

 

Nattahumor til Northernlights fra mayaya

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...