Gå til innhold

hva syns dere om navnet Caroline?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har verdens beste vennine som heter caroline så det er et navn jeg liker kjempe godt

Skrevet

Litt som en over her......kjedelig......

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Har ei kusine som heter det, ikke noe "forhold" til navnet utover det...

Fint navn, men litt kjedelig i mine ører

Skrevet

Har en kusine som heter Karoline, så jeg er ikke videre objektiv. Syns det er kjempesøtt!! Og så heter jeg selv Line, da ;o)

Skrevet

jeg syns det er helt nydelig da..;) men så heter jo verdens hærligste jente Caroline da..;)

Skrevet

Caroline er et kjempefint navn... søstera mi heter det.. og finest med C :) det er et gammelt navn også..

Skrevet

Nyyydelig navn.. Men finest med K..

Skrevet

ikke et navn jeg ville valgt selv men syns det er fint:)

Skrevet

Fint, men bør skrivast med K etter mitt skjønn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...