S.J.E.F.E.N Skrevet 21. november 2007 #4 Skrevet 21. november 2007 Har verdens beste vennine som heter caroline så det er et navn jeg liker kjempe godt
Sentralstøvsugeren Skrevet 21. november 2007 #5 Skrevet 21. november 2007 Litt som en over her......kjedelig......
Gjest Sekretøsa Skrevet 21. november 2007 #6 Skrevet 21. november 2007 Har ei kusine som heter det, ikke noe "forhold" til navnet utover det... Fint navn, men litt kjedelig i mine ører
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 21. november 2007 #9 Skrevet 21. november 2007 Har en kusine som heter Karoline, så jeg er ikke videre objektiv. Syns det er kjempesøtt!! Og så heter jeg selv Line, da ;o)
mai mammaen til to Skrevet 21. november 2007 Forfatter #10 Skrevet 21. november 2007 jeg syns det er helt nydelig da.. men så heter jo verdens hærligste jente Caroline da..
lillegull:) Skrevet 21. november 2007 #12 Skrevet 21. november 2007 Caroline er et kjempefint navn... søstera mi heter det.. og finest med C det er et gammelt navn også..
Ett_øyelokk.... Skrevet 21. november 2007 #13 Skrevet 21. november 2007 Nyyydelig navn.. Men finest med K..
tre små... Skrevet 21. november 2007 #14 Skrevet 21. november 2007 ikke et navn jeg ville valgt selv men syns det er fint:)
overkill Skrevet 21. november 2007 #15 Skrevet 21. november 2007 Fint, men bør skrivast med K etter mitt skjønn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå