Gå til innhold

Spotter i taket???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere det, og er dere fornøyd?

Vi vurderer det i stuen, men usikker..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har det, og er forsåvidt fornøyd, det gir jo veldig fint lys.

MEN jeg ville ikke hatt KUN spoter. Ville hatt muligheten til lysekrone el over spisestue f.eks.

:-)

Skrevet

Skulle jeg gjort noe med taket vårt hadde jeg absolutt valgt spotter. Som hun over sier - ikke kun spotter, det er fint med noe som henger over spisebordet feks, men har du spotter slipper du å ha så masse lamper ellers (jeg blir fader aldri kvitt den mor/barn-lampa mi, for den lyser opp hele stua - finner ikke noen stålamper med samme effekt som er noe penere heller). Så jeg anbefaler :o) Selvsagt med dimmer!

Skrevet

Jeg er ikke spesielt glad i spotter..

Synes det er vanskelig å justere lyset da, i forhold til møbler, vinduer og bilder.. Har spotter på badet og i gangen, fungerer greit det, men jeg vil ikke ha det i stua. Der har jeg vegglamper, malerilamper og taklamper, synes det gir et koseligere lys.

Skrevet

Vi har det, og er veldig fornøyde. Har flere soner og dimmer, så føler jeg får det sånn jeg vil ha det til enhver tid. Kan ikke ha lysekrone da, ville sett teit ut, men har andre lamper, og bruker myyyyye stearinlys. Syns det blir veldig kos :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...