Gjest Skrevet 21. november 2007 #1 Skrevet 21. november 2007 heisann, kan du se om jeg skal ta web kurs og håndanalyse og kanaliserings kurs neste år ELLER bachelor grad i noe lurt.. 080377 takker og bukker
stratosen_er mamma_ Skrevet 21. november 2007 #2 Skrevet 21. november 2007 hadde tenkt å svare deg på mail..men har ikke hatt tid..skal på nattevakt i natt men er ferdi med det i morgen så skal jeg se på deg:) *lover* hihi:) klem
Gjest Skrevet 21. november 2007 #3 Skrevet 21. november 2007 Ikke så lett å svare på, fordi du må nesten kjenne etter hva du føler. Med en gang jeg så på deg, så jeg deg spille et instrument, et strykeinstrument som fele eller lignende. Vet ikke om du spiller, eller om du har noen musikalske evner. Jeg vet du har svaret i deg. Selv tenker jeg at man skal velge det man har lyst til, men det er også lett å la fornuften råde. Min følelse er at bachelor er mer utfra fornuft, og og håndanalyse og kanalisering er noe du ønsker innerst inne. Vet ikke om du ble noe klokere? Min følelse er at du absolutt skulle gå for kanalisering, men det kan jo være at å ta en bachelor grad heller ikke er dumt. Er det da noe å falle tilbake på du tenker? Det er opp til deg, spennende hva du velger :-) Lykke til!
Gjest Skrevet 21. november 2007 #4 Skrevet 21. november 2007 hjertlig vennen gleder meg til å høre dine tanker også ha en strålende nattevakt ! klem
Gjest Skrevet 21. november 2007 #5 Skrevet 21. november 2007 takk har aldri spilt styrke instrument, men spilte sax i 9 år når jeg var fjortis og du har helt rett i det med fornuften, jeg kommer nok ikke til å ta noen valg enda heldigvis, har noe skole frem til sommeren og kan ta litt kanalisering og håndanalyse kurs i tillegg, så får jeg bare håpe at jeg får en åpenbaring i mellomtiden hehe.. tror vel også egentlig innerst inne og at jeg ikke trenger noe å falle tilbake på, for vet at jeg får til drømmen om jeg kaster meg ut i det er vel mest for å sikre meg og ikke være vågal og gal og kaste meg ut i det skumle jeg tenker på bachelor, men noen sjanser må man kanskje ta her i livet takk for at du så på meg klem
Gjest Skrevet 21. november 2007 #6 Skrevet 21. november 2007 Jeg tenker også at det er ikke noe rett eller galt, en får erfaring. Uansett hva du velger og resultat av det, så gir det deg erfaring. Du har alle muligheter for at det skal lykkes for deg om du tar en sjanse. Det at jeg så deg spille et instrument.. du kan ihvertfall spille sax da. Min følelse med bilde jeg fikk opp var at du har dine egenskaper, og evner og jeg tror du er kreativ. Jeg lurer på om det kanskje blir for kjedelig for deg i lengden med en tradisjonell jobb. Hvis du da ikke finner en jobb der du får brukt deg selv, dine evner og kreativitet. Jeg så deg også med en spesiell veske, det trenger ikke være at du har en slik, men med bilde assosierte jeg kreativ. Jeg har følelsen av at du er kreativ. Jeg ser for meg at du blomstrer og er deg selv når du får brukt evnene dine. Lykke til!
Gjest Skrevet 22. november 2007 #7 Skrevet 22. november 2007 hjertlig, jeg har aldri sett for meg selv som kreativ, men skjønner nå at ordet kreativ er mer en det jeg har tenkt. Og joda jeg ER kreativ, og joda jeg SKAL ta noen sjanser, er jo bare ett liv man har og man må jo gi full pupp når man har sjansen! jeg skal gi alt og ikke sette flere hinder for megselv! takk til deg mathilde og alle dere andre som har sett på meg her inne, dere har gitt meg troen på megselv HJERTLIG!!!!!!
Gjest Skrevet 22. november 2007 #8 Skrevet 22. november 2007 Hei igjen. Godt å lese at du har fått troen på deg selv :-) Det å være kreativ kan også f.eks være å finne/se mulighetene for seg selv, hvordan man løser utfordinger i hverdagen slik at det ordner seg til det bedre. Det høres ut som du er på rett vei. Lykke til videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå