Får 2 tette Skrevet 21. november 2007 #1 Skrevet 21. november 2007 Vi fikk en nydelig gutt for en uke siden og nå prøver jeg å legge det til på brukerinfo om meg selv. Men jeg klarer det ikke. Den lagrer ikke endringene. Noen som har opplevd det samme? Gjør jeg noe galt?? Takk for alle svar
TrultemorM2Småtrulter+2012 :) Skrevet 21. november 2007 #2 Skrevet 21. november 2007 Først og fremst, -gratulerer med gutten! Jeg har akkurat det samme problemet på min side. Var noe trøbbel på siden min for en liten stund siden, og da dette ble fikset, hadde info om tulla forsvunnet. Får ikke til å lagre det igjen, trykker på lagre-knappen, men ingenting skjer -det jeg har skrevet blir bare strøket ut. Så jeg vet ikke hva som skjer, jeg... men du kan jo sende mail til webmaster og spørre om det er noe feil. Tror de har slitt med mye data-trøbbel i det siste.
nove Skrevet 22. november 2007 #3 Skrevet 22. november 2007 Har hatt akkuratt samme problemet og sendte derfor en mail til webmaster. Det viser seg at de sliter med dette og jobber med saken så vi får bare smøre oss med den berømte tålmodigheten..... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå